دانشگاه مجازی ویژگی های یک کتاب کمک درسی خوب را می دانید؟ - دانشگاه مجازی

در روزهای گذشته ، قبل از اختراع چاپخانه ، دانش آموزان حتی کتاب درسی هم نداشتند. وظیفه استاد یا معلم این بود كه كتاب درسی را بخواند تا دانش آموزان بتوانند همه مطالب را یادداشت برداری كنند. خوشبختانه ، ما اکنون فراتر از آن دوران هستیم و اگر وقت کلاس را صرف هر چیز کوچکی در کتاب نکنیم ، دانش آموزان می توانند انواع کارهای مفید را انجام دهند. آنها می توانند در مورد چیزهایی که در کتاب نمی فهمند سوال کنند و یا با مراجعه به کتاب کمک درسی مربوط به آن درس مشکل خود را برطرف نمایند. واقعاً ، چه کسی انتظار دارد که دانش آموزان فقط با خواندن کتاب درسی، فیزیک را کاملاً درک کنند؟

در واقع کتاب کمک درسی مزایای زیادی دارد که با مطالعه آن دانش آموزان می توانند با حل تمرین های متنوع مشکلات را برطرف نمایند. همچنین تمرین هایی را که در کتاب درسی نیست انجام دهند مانند استفاده از محاسبات عددی برای حل مشکلات پایتون ! وقتی کتاب می خوانید ، در حال یادگیری هستید. این بدان معنا نیست که شما از قبل همه چیز را درک کرده اید. اگر قبلاً آن را درک کرده باشید ، دیگر نیازی به خواندن آن نخواهد بود. اغلب اوقات افراد بیش از حد به خود فشار می آورند تا گیج نشوند – اما به یاد داشته باشید که گیجی بخشی از فرایند یادگیری است.

زودر انتخابی دقیق و مناسب برای خرید آنلاین کتاب کمک درسی

با توجه به شرایط حال حاضر و مجازی شدن دوره های تحصیلی پیشنهاد می کنیم تمامی روند خرید و سفارش کتاب کمک آموزشی را نیز به صورت اینترنتی و مجازی انجام دهید زیرا علاوه بر حفظ سلامت خود و خانواده می توانید با جستجو در اینترنت و انتخاب فروشگاه های خرید اینترنتی کتاب بهترین انتخاب را داشته باشید. زودر علاوه بر اینکه بهترین مکان برای یافتن کتابهای کمک درسی به صورت آنلاین است ، خرید نوشت افزار و لوازم التحریر هم در این مجموعه به صورت آنلاین می باشد! این روزها خرید لوازم التحریر هم به صورت اینترنتی کار ساده تری است و در زمان صرفه جویی بسیار زیادی می شود بنابراین می توانید بعد از انتخاب کتاب کمک درسی حتما به بخش لوازم التحریر هم مراجعه نمایید.

شاید در گذشته شناخت هوش دانش آموزان کار ساده ای نبود و نمی توانستیم نقاط ضعف و قوت دانش آموزان را شناسایی کنیم اما این روزها به راحتی می توان نقاط ضعف و قوت را شناسایی نمود و برای بهبود آن ها نیز اقدام کرد. خوشبختانه این روزها با انتشار کتاب های کمک درسی دانش آموزان به راحتی می توانند مشکلات و ضعف های خود را برطرف نمایند. البته بسیاری از دروس نیازی به کتاب کمک درسی ندارند. بهتر است برخی از مزایای کتاب کمک درسی را با شما به اشتراک بگذاریم تا با ویژگی های یک کتاب کمک درسی خوب بیشتر آشنا شوید.

خرید کتاب کمک درسی و بررسی ویژگی های آن

کتاب های کمک درسی می توانند به دانش آموزان کمک کنند تا نمرات خود را در آزمونها بهبود بخشند و عملکرد علمی خود را در کلاس افزایش دهند. مربیان هفتگی یا حتی روزانه با دانش آموزان دیدار می کنند تا تکالیف را بررسی کنند و در صورت لزوم برای آزمون های مدرسه ، پروژه های کلاس و آزمون های پذیرش دانشگاه آماده شوند. آنها همچنین مهارتهای سازمانی را که ممکن است در فعالیتهای آموزشی آینده اعمال شود ، به دانش آموزان می آموزند. این می تواند تفاوتی بین دانش آموز با داشتن نمره متوسط و بالاترین نمره در آزمون ها و کلاس ایجاد کند.

بالا بردن تمرکز دانش آموزیکی از مزیت های بزرگ کتاب های کمک درسی است. دانش آموزان هنگام مطالعه کتاب کمک آموزشی کمتر دچار حواس پرتی می شوند. آنها می توانند بدون وقفه روی ذهن و مطالب آموزشی تمرکز کنند. همچنین آموزش ها می توانند احساس آرامش و راحتی بیشتری در آنها ایجاد کنند.

نیاز به آموزش خوب به لطف کتاب های کمک آموزشی بار دیگر مورد توجه قرار گرفت. برای کمک به دانش آموزان و والدین ، این کتاب ها خدماتی را ارائه می دهند که دانش آموزان را در یادگیری بیشتر و بهتر راهنمایی و کمک می کنند.

شاید بهتر است درباره مزایا و فواید کتاب های کمک آموزشی بیشتر بدانید به همین منظور ما زودری ها برخی از مهم ترین فواید را برایتان به اشتراک می گذاریم:

  • دانش آموزان را قادر می سازد تا در صورت تمایل و هنگامی که انگیزه دارند یاد بگیرند
  • آموزش با استفاده از کتب های کمک درسی می تواند مستقل از زمان و جغرافیا باشد
  • دانش آموز می تواند برای وقفه ها متوقف شود و در صورت لزوم بخشها را تکرار کند
  • اگر مبتدی نیستید ، جلسات را به طور خلاصه مرور کنید یا از آن صرف نظر کنید
  • یادگیری از طریق ارتباط کتبی ممکن است آسانتر از یادگیری از طریق ارتباط شفاهی باشد
  • به کارکنان و زمان کمتری برای آموزش نیاز است
  • متخصصان می توانند یک آموزش را طراحی کنند ، حتی اگر در یک موسسه متفاوت واقع شوند

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 409 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 7 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.