دانشگاه مجازی چطور تیزر تبلیغاتی بسازیم؟ - دانشگاه مجازی

اموزش ساخت تیزر تبلیغاتی

ساخت تیزر

پروژه آماده افتر افکت چیست؟

پروژه آماده افتر افکت فایل های لایه باز ویدئویی هستند که توسط انیماتور های حرفه ای ایجاد شده اند و می توانند متناسب با نیاز های شما ویرایش شوند. استفاده از آن ها در واقع یکی از بهترین منابع برای ایجاد ظاهر حرفه‌ای و با کیفیت در ویدیو است. پروژه های آماده افتر افکت معمولاً به صورت فایل ZIP  بارگیری می شوند و می توانند درست مانند سایر پرونده های پروژه افتر افکت باز و ویرایش شوند. این پروژه های آماده غالباً با مناطق لایه ای ساخته می شوند که به شما امکان می دهد بدون نیاز به تغییر در بقیه پروژه ، محتوای خود را اضافه کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که عناصر داخل آن را تغییر دهید – مانند عکس ، متن ، آرم و غیره و در آخر به صورت فایل ویدئویی ذخیره کنید.

پروژه آماده پريمير چيست؟

تا چند سال پيش کار تدوین و میکس فیلم نیاز افرادی بود که به طور حرفه ای مشغول به کار در این زمینه بودند، اما امروزه با توجه به اینکه دوربین های خانگی در اختیار بيشتر افراد قرار دارد نیاز به تدوین فیلم برای همه احساس می شود. از طرفي همه اين افراد حرفه اي نيستند. براي حل اين قضيه تدوين گران تصميم گرفتند پروژه هاي آماده پريمير را براي افراد كم تجربه طراحي كنند. عکس ها و ویدیو های يك پروژه آماده پريمير قابلیت تغییر آسان را دارند. به عبارت دیگر افراد می توانند متناسب با نیاز خود، فیلم و عکس های خود را با فیلم و عکس های اصلی پروژه جایگزین کنند. در واقع کاربران با استفاده از این پروژه ها و شخصی سازی آن ها ضمن رسیدن به هدف خود در زمان و هزینه های خود به شدت صرفه جویی می کنند.

افکت صوتی از قدیم تا حالا

تاریخچه ی استفاده از افکت صدا به سال های دور بر میگردد. در زمان های قدیم برای ساخت افکت های صوتی مجبور بودند از ابزار و وسایل طبیعی موجود در صحنه استفاده کنند یا در استودیو با وسایل واقعی صدا و افکتی که لازم بود را شبیه سازی کنند تا در ویدیو  مورد نظر از آن استفاده کنند و کاملا مشخص است که این کار خیلی پرهزینه بود و ممکن بود ساعت ها طول بکشد. با پیشرفت تکنولوژی و آمدن نرم افزار های مختلف، همچنین با توجه به تنوع افکت ها و سختی موضوع، افکت های صوتی به صورت دیجیتال و آماده استفاده می شود. کافی است موضوع و نوع افکت مورد نظر خود را بدانید و انتخاب کنید در سریع ترین و با صرف هزینه معقول می توانید از طریق اینترنت افکت مورد نظر را تهیه و استفاده کنید. برای تهیه این افکت های از پیش آماده از گیرنده های ضبط حرفه ای توسط میکروفن و بوم های صدابرداری بر روی دستگاه یا دوربین استفاده می شود که معمولاً با فرمت های FLAC یا WAV ضبط و ذخیره می شود.

منبع : https://digiato.com/promoted/1368760/

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 365 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 25 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.