دانشگاه مجازی

نکات موردنیاز برای داشتن بدنی متناسب - دانشگاه مجازی

سرپی: همه ما به دنبال تسریع روند کاهش وزن و لاغری هستیم. می‌خواهیم بدنی متناسب و سلامت داشته باشیم، اما راهکار دقیق را نمی‌دانیم. همیشه عنوان داشتیم که برای رسیدن به این هدف نیازمند سبک زندگی صحیح و سالم و برنامه‌های غذایی متعادل هستید، اما نکاتی هستند که در شکل‌گیری مسیر برای رسیدن به این هدف موثر هستند.

در این مطلب پنج نکته طلایی برای لاغر شدن و کاهش وزن را با هم می‌خوانیم.

در این مقاله از خانم جوزدانی، کارشناس تغذیه و تناسب اندام و عضو کادر متخصصان تغذیه فیت‌شیپ، قصد دارند تا برخی از مهم‌ترین نکات لازم در این زمینه را برای ما بازگو کنند. این مطالب را بخوانید شاید توصیه‌های این متخصص تغذیه کاربلد، گره‌گشای کار شما باشد.

۱. موتور متابولیسم خود را روشن کنید

حتما وعده صبحانه را در برنامه غذایی خود، داشته باشید. اگر خواستار کاهش چربی و لاغری هستید حتما تا یک ساعت پس از بیدار شدن از خواب، صبحانه میل کنید. مصرف صبحانه سبب کاهش میزان چربی بد (LDL) شده و همچنین سطح انسولین خون شما را ثابت نگه می‌دارد.

صبحانه شما باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

شامل یک منبع پروتئینی باشد: مانند کره بادام زمینی، حبوبات، تخم مرغ، مغز‌ها و گوشت کم چرب

منبعی از فیبر در صبحانه قرار دهید: مانند میوه تازه، جو و سبزیجات برگ سبز

مصرف قند‌های ساده مانند شکر را کاهش دهید.

از جو و دیگر غلات سالم استفاده کنید: این مواد غذایی، قند خون شما را تثبیت کرده و روند لاغری شما را بهبود می‌دهند.

بازدید : - بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 9 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.