دانشگاه مجازی ویار پسر در زنان باردار چیست؟ - دانشگاه مجازی

ویار پسر زن باردار چیست؟
و زن حامله که پسر باردار است چه چیزهایی دوست دارد بخورد؟
این سوالاتی است که ممکن است برای هر مادر بارداری پیش بیاید و لذا باید بدانید که ممکن است کسانی که بارداری پسر دارند، در حین بارداری میل به خوردن چیزهایی خاص داشته باشند که به عنوان نشانه ای از جنسیت جنین از آن یاد می شود.
در ادامه ی این مطلب به همراه تک پزشک به این موضوع خواهیم پرداخت.

ویار چیست؟
تحقیقات نشان می دهد که بسیاری از زنان باردار در طول دوره ی بارداری خود نسبت به برخی مواد غذایی که از هر فرد به فرد دیگر متغیر است، میل شدیدی دارند که اصطلاحا آن را با عنوان ویار می شناسند که در انگلیسی به آن اصطلاحا Longing of pregnant woman گفته می شود.
این ویار می تواند نسبت به هرچیزی باشد و در برخی مواقع حتی ویار فقط نسبت به خوراکی نیست و میل و علاقه ای برای انجام کاری است.
رایج ترین ویارهای دیده شده بین زنان باردار که معمولا از ماه دوم بارداری شروع می شود می تواند شامل ویار به ترشیجات، ویار به غذاهای شور و ویار به شیرینی باشد.

ویار پسر
ویار خانمهای باردار با هم متفاوت است. بعضی از زنان باردار شیرینی را ترجیح می دهند و بعضی ها هم غذاهای پر نمک را می پسندند. برخی از خانم ها حتی ویار بارداری عجیب و غریبی دارند. اما آیا می دانید که ویار بارداری با جنسیت جنین در رابطه است؟
هنگامی که می دانید باردار هستید، اولین چیزی که به ذهن شما می رسد، جنسیت جنین (تشخيص جنسيت جنين از ظاهر مادر) است.
از آنجایی که در هندوستان تعیین جنسیت جنین قانونی نیست، مادران مجبور هستند تا زمان تولد صبر کنند و این موضوع سبب شده است تا بر اساس تجربه، گمانه هایی راجع به این موضوع پیش بیاید.
همچنین بخوانید: چه علایمی نشان می دهد که در بارداری جنین پسر است؟

تعیین جنسیت جنین براساس ویار بارداری
خبر خوب این است که می توانید جنسیت جنین را با توجه به ویار  خود حدس بزنید. اما، به یاد داشته باشید که این هیچ اثبات علمی ندارد؛ اینها به تجارب دیگر زنان در هنگام بارداری پسر بستگی دارد.
علائم و ویارهای زیر مربوط به این موضوع خواهد بود که شما اگر میل زیادی به خوردن خوراکی های زیر داشته باشید، پس ممکن است فرزند شما پسر باشد.

علاقه به غذاهای ترش مزه

اگر ویار مواد غذایی ترش مزه را دارید، احتمال بارداری پسر خیلی زیاد است. اگر ویار خاصی ندارید، به برنامه غذایی خود دقت کنید و متوجه می شوید به چه چیزی بیشتر تمایل دارید.

ویار مادر باردار روی پسر

علاقه به نمک

در حالی که اشتیاق برای غذاهای شیرین به جنین دختر مربوط می شود، غذاهای شور به جنین پسر مرتبط هستند. بنابراین اگر ویار غذاهای شور دارید نوزاد شما پسر خواهد بود.

علاقه به نمک ویار پسر

علاقه به ادویه های تند

شایع است که برخی از زنان که هرگز غذای تند نمی خورند، در طول بارداری تمایل به غذاهای تند پیدا می کنند. اگر شما یکی از آنها هستید، به احتمال زیاد پسر باردار هستید. مادران زیادی هستند که می گویند در حین بارداری پسر ویار تندی داشته اند.

همچنین بخوانید: ۷ ادویه بسیار سالم برای شما

علاقه به لیمو

آیا عاشق لیموی خام هستید؟
پس به احتمال زیاد فرزند شما پسر خواهد بود. در صورتی که قبلا لیمو را به این شکل نمی خوردید احتمال پسر بودن جنین بیشتر می شود. اما تنها اثبات این فرضیه، تجربیات مادران دیگر است که پسر باردار بوده اند و در طول بارداری به لیمو علاقه داشته اند.

علاقه به گوشت

اگر دوست دارید رژیم بارداری شما بدون سبزیجات باشد، مطمئنا از گوشت خوشتان می آید. ویار گوشت یک عامل تعیین کننده برای پسر بودن فرزند شما است.

علاقه به ترشی جات

اگر ویار ترشیجات داشته باشید به احتمال زیاد فرزند شما پسر است. دلیل این امر حضور نمک افزوده شده در ترشی است.
ویار نمک به عنوان ویار بارداری برای بارداری پسر محسوب می شود بنابراین ترشی جات نیز جزو ویار پسر هستند.

علاقه به پرتقال

اگر ویار شما نسبت به مرکبات، مانند پرتقال، بیشتر باشد، ممکن است فرزند شما پسر باشد. ممکن است این موضوع پشتوانه علمی نداشته باشد، اما بسیاری از زنان آن را تجربه کرده اند.

این ها بعضی از ویارهای غذایی معمول برای پسر است که کاملا تجربی است و اثبات علمی برای آن وجود ندارد و از این رو باید بدانید صرف داشتن این علائم نمی توان دقیقا گفت که جنین پسر است.

همچنین بخوانید: در دوران بارداری چه تغذیه ای داشته باشیم مناسب است؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 1,057 views بار دسته بندی : بارداری زایمان سلامت بچه تاريخ : 20 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها