دانشگاه مجازی ژل لب به روش روسی، چه مزایایی دارد؟ - دانشگاه مجازی

سوال : تزریق ژل لب به روش روسی چه مزایایی نسبت به دیگر روش‌ها دارد؟

پاسخ : تمرکز تزریق ژل لب روسی، تزریق فیلر به ناحیه ی V شکل دهان (که معروف به کمان Cupid) است. هدف از این نوع درمان افزایش نقطه اوج لب ها برای بهبود ظرافت و زیبایی آنهاست. تکنیک تزریق لب روسی بیشتر از اندازه لب ها بر روی کشیدگی و تیزی حاشیه ی لب ها توجه دارد.
در مدل روسی، تزریق مقادیر کمی از فیلر اسید هیالورونیک در امتداد خط لب برای برجسته کردن و لیفت حدود ناحیه لب، انجام می شود.
بعد از اینکه طرح کلی لب ها مشخص شد، مقداری فیلر نیز به درون لب تزریق می شود تا حجم آنها را پرتر نشان دهد. هنگام انجام تزریق ژل روسی، متخصص پوست باید هم به لب بالایی و هم به لب پایینی دقت کند. در حالی که تمرکز اصلی اجرای فیلر بیشتر بر روی لب بالایی است، اما گاهی برای دستیابی به تقارن بیشتر و ظاهر طبیعی ناحیه دهان، تزریق فیلر برای لب پایینی نیز انجام می شود.

برای آگاهی بیشتر از مزایای ژل لب به روش روسی به سراغ دکتر فاطمه محبوب مجاز رفتیم. از شما دعوت میکنیم ویدئو زیر را تماشا کنید. برای مراجعه به دکتر فاطمه محبوب مجاز یا دریافت نوبت از مطب دکتر فاطمه محبوب مجاز کلیک کنید.

سونوگرافی آنومالی جنین، اندازه ها را چگونه حساب کنم؟

روش لب روسی برای چه کسانی مناسب است؟

برخی از بیماران ممکن است کمان cupid کمی داشته باشند، یا در برخی بیماران مسن تر، ممکن است زمانی، لب حجیم و تعریف شده ای از لحاظ زیبایی داشته اند ولی به دلیل افزایش سن، لب بالای آنها شکل خود را از دست داده و چروک شده است. برخی دیگر ممکن است اصلا کمان نداشته باشند و با این امید که لب هایی با کمان زیبا داشته باشند، به تکنیک تزریق لب روسی روی آروده باشند.

هنگام برخورد با اولین نوع بیمار ذکر شده، روش کار باید بسیار ساده باشد. تمام آن چیزی که نیاز است متخصص انجام دهد، تزریق مقداری مواد فیلر اسید هیالورونیک به ناحیه ای از لب است که بلافاصله حجم لب را افزایش می دهد و شکل کمان تیزتر و بارزتری را در بالای لب، ایجاد می کند. برای آن دسته از افرادی که هیچ وقت Cupid Bow طبیعی نداشته اند و می خواهند این کار را انجام دهند، این فرایند اندکی دشوارتر است و ممکن است برای رسیدن به نتیجه ی دلخواه، به چندین جلسه تزریق فیلر، نیاز داشته باشند.

پر کردن شیارهای عمودی بالای لب

یکی دیگر از نواحی که گاهی در این روش مورد توجه قرار می گیرد، شیارهای عمودی بر روی پوست بین سوراخ های بینی و نیمه فوقانی لب است که ستون های philtrum نامیده می شوند. زمانی که این ستون ها، با استفاده از فیلر اسید هیالورونیک پر شوند، می توانند به ظاهر زیبا و جوان تر نشان دادن لب ها کمک کنند. این ستون می تواند به برجسته تر نشان دادن شکل لب بالایی کمک کند و باعث شود تا کشیده تر به نظر آید.

ماندگاری ژل لب روسی

نتایج به دست آمده از روش مدل لب روسی می تواند از ۶ تا ۱۲ ماه ماندگاری داشته باشد. اگر فرد حس کند که نتایج تزریق، به دلخواهش نیست، می تواند فیلرهای لب را به راحتی توسط یک آنزیم حل کننده، بردارد. توجه داشته باشید که تورم لب ها در تزریق لب مدل روسی اغلب پس از ۷۲ ساعت به طور کامل درمان می شود.

سونوگرافی آنومالی جنین، اندازه ها را چگونه حساب کنم؟

آیا تزریق ژل درد دارد؟

خیر، تزریق ژل مدل روسی بیشتر در مرزهای لب و در نقاط کوچکی انجام می شود، بنابراین کمترین میزان درد را دارد. علاوه بر این همانند سایر روش های تزریق فیلر، از مواد بی حس کننده برای این کار انجام می شود.

تزریق ژل لب روسی چقدر زمان می برد؟

این روش حدود ۱ ساعت زمان می برد که شاید دو برابر سایر مدل های تزریق ژل لب باشد؛ دلیل این امر نیز تزریقات قطره ای در حاشیه ی لب است که نیاز به دقت و زمان بیشتری دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 286 views بار دسته بندی : سلامت عمومی تاريخ : 3 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.