دانشگاه مجازی کلینیک زیبایی دکتر بیوت ؛ بوتاکس پیشانی عامل جوانسازی پوست - دانشگاه مجازی

با گذر زمان پوست انسان دچار افتـادگی و چیـن و چروک می‌شود. به طور کـلی روش‌های زیـادی برای از بیـن بردن این چین و چروک‌ها از جمله بوتاکس پیشانی در کلینیک زیبایی دکتر بیوت انجام می‌شود که در ادامه به توضیح آن می‌‌پردازیـم.

جالب است بدانید ماده ای که برای بوتاکس استفاده می‌شود سمی به نام کلستریدیوم بوتولینم می‌باشد که برای ماندگاری کنسـرو‌ها از آن استفاده می‌کنند.

استفاده و تزریق بیش از حـد مجاز این ماده باعث فلـج شدن عضـلات و حتـی مرگ را به همـراه دارد ولـی آن میزانی که بوتاکس برای جوانسازی پوست انجام می‌شود بسیار ناچیز است و هیچ خطری برای شما ندارد.

به طور معمـول چند سی‌سی از سمی که نام بردیـم را برای فلـج کردن عضلات و در نتیـجه جوانسـازی پوسـت استفاده می‌کنند و همچنین پزشـک متخصص با حرکـت دادن دست روی قسمتی که مواد بوتاکـس تزریق شده باعث از بین رفتـن چروک‌های اون ناحیه می‌شود.

آیا بوتاکس ناحیه پیشانی جنبه‌ی درمانی دارد؟

بوتاکس در گذشته تنها برای درمان برخی از بیماری‌ها مانند میگرن استفاده می‌شده است ولی با گذشت زمان با پیشرفت علم و بهره گیری از تجارب بیشتر دریافتنـد که از بوتاکـس می‌شود برای جراحـی‌های زیبایی استـفاده کرد.

به دلیل اخم کردن و چین خوردن بیشتر پوست پیشانی به طور معمول پیشانی شما بیشتر دچار چین و چروک‌ می‌شود و این امر بسیار آزار دهنده می‌باشد و باعث کاهش اعتماد به نفس مراجعین شده است.

عمل بوتاکس پیشانی جزو اولین و شایع‌ترین اهداف زیبایی بوتاکس بوده است و افرادی که این موضوع آزارشـان می‌دهد، این روش را انتخاب می‌کنند.

باید این را بدانیـد که عمل بوتاکس تنها بـرای پیشانی صورت نمی‌گیـرد بلکه سایر نواحی صورت ماننـد اطـراف چشم، گونـه، لب و چانه را نیز شامل می‌شود.

باید به این موضـوع اشاره کنیم که بوتاکس درمانـی موقتی است و بعد از گذشت چند ماه به طور کامـل از بیـن می‌رود و عوارضی برای پوست شما ندارد و پوست بعد از گذشت چنده ماه به حالت اولیه خود باز‌می‌گردد.

ماندگاری بوتاکس چقدر است؟

ماندگاری بوتاکس به طور معمول بین ۶ تا ۱۲ ماه می‌باشد. تزریـق بوتاکس و تزریق ژل عمـلی است موقتـی و مراجعه کنندگان در صورتی که از انجام آن ناراضی باشند می‌توانند با تزریق چند سی سی آنزیم از بیـن ببـرند.

بوتاکس پیشانی-کلینیک زیبایی دکتر بیوت

تفاوت بوتاکس ناحیه پیشانی با لیفت در چیست؟

میزان تهاجمی بودن عمل بوتاکس پیشانی نسبت به لیفت آن یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های این دو عمل میباشد. میزان ماندگاری عمل لیفت نسبت به بوتاکس  خیلی بیشتـر است. اینکه کدام مورد را برای جوانسـازی پوسـت خود و یا زیبایی خود انتخاب می‌کنید امری است که به اهداف بیمار یا مراجعه کننده ربط دارد اما به طور کلی قبل از هر اقدامی حتما به پزشک مربوطه مراجعه کرده و مشورت کنید. شما با مراجعه به کلینیک زیبایی دکتر بیوت می‌توانید از کادر مجرب و متخصص این مجموعه برای انجام خدمات خود استفاده کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 620 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 30 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.