دانشگاه مجازی ارتودنسی سرامیکی چیست و چرا مورد توجه قرار گرفته است - دانشگاه مجازی

چکیده:

ارتودنسی ثابت یکی از بهترین روش ها برای مرتب کردن دندان ها است که امروزه بسیاری از افراد از آن استفاده کرده و از مزایای آن بهره مند می شوند. ارتودنسی سرامیکی یکی از انواع روش های مختلف برای مرتب کردن دندان ها است که نوعی از ارتودنسی ثابت به شمار می آید و در آن از براکت های سرامیکی استفاده می شود که هم رنگ دندان می باشند و به همین علت نیز در زمان لبخند زدن خودنمایی نمی کنند. امروزه براکت های سرامیکی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است و به همین علت نیز ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره این موضوع صحبت کنیم و اطلاعات جامع و کاملی را در این زمینه به شما ارائه دهیم. بنابراین با ما همراه باشید.

 

بدنه اصلی خبر

ارتودنسی سرامیکی یکی از روش های ارتودنسی دندان است که براکت های آن همرنگ دندان هستند، در این مطلب کمی بیشتر درباره ارتودنسی سرامیکی صحبت می کنیم

 

ارتودنسی سرامیکی چیست؟

ارتودنسی سرامیکی یکی از انواع روش های ارتودنسی است که در آن از براکت های سرامیکی که شباهت زیادی به رنگ دندان ها دارند استفاده می شود و به همین علت نیز معمولا براکت هایی که روی دندان های شما نصب می شوند خودنمایی نمی کنند. مواد کامپوزیتی که برای ساخت این براکت ها از آنها استفاده می شود از جنس همان موادی است که برای پر کردن دندان ها استفاده می شود و اگر به رنگ این مواد دقت کرده باشید حتما متوجه شده اید که شباهت زیادی به رنگ دندان ها دارند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید براکت های سرامیکی حتی از فاصله یک متری نیز قابل تشخیص نیستند و همین عامل نیز باعث شده است تا امروزه بسیاری از بزرگسالانی که قصد ارتودنسی کردن دندان های خود را دارند این روش را انتخاب کنند. ارتودنسی سرامیکی دارای مزایا و معایب خاص خود نیز می باشد که در ادامه بیشتر در این خصوص صحبت می کنیم.

مزایا و معایب ارتودنسی با براکت های سرامیکی

یکی از مهم ترین مزایای ارتودنسی سرامیکی همانطور که در بخش قبل نیز اشاره کردیم زیبایی و غیرقابل مشاهده بودن آن است که باعث می شود تا شما بتوانید با اعتماد به نفس بالا از این روش برای ارتودنسی دندان های خود استفاده کنید. اگر شما هم جز افرادی هستید که دندان های نامرتبی دارید ولی نمی خواهید که براکت های فلزی ظاهر زننده ای را روی دندان های شما ایجاد کنند می توانید همین حالا از خدمات سایت ما استفاده کرده و اقدام به ارتودنسی دندان های خود با استفاده از براکت های سرامیکی کنید. هزینه این ارتودنسی با براکت های سرامیکی بیشتر از سایر روش های ارتودنسی است و ممکن است مدت زمان درمان نیز کمی طولانی تر شود. دلیل این موضوع نیز شکننده بودن براکت های سرامیکی نسبت به براکت های فلزی است که مقاومت آنها را کاهش می دهد. از دیگر معایب این روش نیز می تواند به تغییر رنگ براکت ها در طول زمان و سختی تنظیم کردن آنها برای متخصص ارتودنسی می باشد.

بهترین متخصص ارتودنسی با براکت های سرامیکی

نصب کردن و تنظیم ارتودنسی سرامیکی نیازمند دقت بسیار بالایی می باشد و به همین علت از نظر  بسیاری از متخصصان ارتودنسی هر کسی نمی تواند این روش را به خوبی پیاده سازی کند. اگر شما هم قصد ارتودنسی کردن دندان های خود را دارید و به دنبال یک متخصص حرفه ای در این زمینه هستید به شما پیشنهاد می کنیم حتما از خدمات سایت ما استفاده کنید. با استفاده از این خدمات شما می توانید دندان های خود را نزد بهترین و با تجربه ترین متخصص ارتودنسی مرتب کنید و تجربه ای فوق العاده را از استفاده از براکت های سرامیکی بدست بیاورید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 300 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 24 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.