دانشگاه مجازی بهترین دستگاه های لاغری، کدامند؟ - دانشگاه مجازی

سوال : بهترین تکنیک‌ها و دستگاه‌ها برای لاغری کدامند؟

پاسخ : از میان سیستم های منحصر به فرد در کلینیک فرشته، سیستم های lpg، کویتیشن، اگزیمیا و شاک ویو به عنوان بهترین تکنولوژی های غیرتهاجمی موجود در سطح دنیا برای ایجاد توازن در اندام و حذف چربی ها در یک فرایند کاملاً طبیعی، نوید از بین رفتن ذخایر چربی اضافی در بدن شما را می دهد.
این تکنیک های لاغری و پیکرتراشی ، وزن اضافی و معایب موضعی پیکر شما را رفع می کند. نتیجه حاصل، دستیابی به پیکری متناسب تر و لاغرتر با پوستی صاف تر و محکم تر با نمایی کاملاً طبیعی می باشد.
این ها تکنیک هایی هستند که کارشناسان مجرب ما بعد از ارزیابی شخصی اندام شما و با در نظر گرفتن اهداف زیبایی تان، پیشنهاد خواهند کرد.

برای آگاهی بیشتر از بهترین تکنیک‌ها و دستگاه‌های لاغری به سراغ کلینیک تخصصی پوست و مو و لیزر و لاغری فرشته رفتیم. از شما دعوت میکنیم ویدئو زیر را تماشا کنید. برای مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو و لیزر و لاغری فرشته یا دریافت نوبت از کلینیک تخصصی پوست و مو و لیزر و لاغری فرشته کلیک کنید.

بهترین دستگاه های لاغری، کدامند؟

بهترین تکنیک‌ها و دستگاه‌های لاغری

شاک ویو AWT

لاغری موضعی، کاهش سایز، اصلاح پوست پرتقالی، درمان سلولیت در ران ها، باسن و شکم در این دستگاه با عبور امواج صوتی از پوست و وارد شدن به سلول های چربی صورت می گیرد.

تکنیک lpg

تکنیک lpg زیبایی را در شما تحریک می کند. این تکنیک، بدن شما را دوباره تراش داده و با کشیدن سلولیت ها و کاهش دادن توده های چربی اضافی در بدن شما، نمای جدیدی را به شما هدیه می دهد.

بهترین دستگاه های لاغری، کدامند؟

لاغری با دستگاه کویتیشن

یکی دیگر از دستگاه های لاغری، دستگاه کویتیشن می باشد که یک دستگاه لاغری و پیکر تراشی بوده، دارای تاییدیه از FDA آمریکا است و مجهز به سیستم کاهش چربی به صورت غیرتهاجمی می باشد. کاهش سایز و حذف چربی های موضعی از طریق امواج اولتراسونیک به مایع تبدیل شده و در نهایت این چربی ها توسط فرآیند طبیعی بدن جذب و سپس دفع می گردد.

این دستگاه یکی از به روزترین محصولات کاهش چربی فضایی است که قادر به حذف سلولیت های سرسخت و کاهش چربی اضافی در بدن شما می باشد. این دستگاه قادر به درمان بسیاری از بخش های بدن از قبیل کمر، شکم، باسن، ناحیه ران ها، بازوها، زیر بازوها، چانه و غیره می باشند.

این دستگاه منحصر به فرد به طور همزمان، می تواند کلاژن زیر پوست را تحریک کرده و پس از ریشه کنی چربی، فرورفتگی ها را پر کرده و به شما پوستی محکم و عاری از سلولیت اعطا نماید. این تکنولوژی یک روش غیر تهاجمی جدید می باشد که به آرامی و به شکلی موثر چربی را در نواحی مورد هدف، کاهش می دهد.

دستگاه اگزیمیا

از جمله جدیدترین دستگاه هایی که به منظور کاهش همزمان سایز، رفع شلی پوست و لیفت آن وجود دارد دستگاه اگزیمیا می باشد.

این دستگاه دارای ۴ هندپیس لیزر پوریشن، رادیولیفت، میکرودرم و اندو رادیو مگ بوده و برای کاهش سلولیت بسیار مناسب می باشد. این دستگاه کاربرد زیادی به خصوص در نواحی ران ها، پهلو، شکم، بازو، پشت و غبغب دارد. پروتکل درمان حداقل ۷ جلسه می باشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 315 views بار دسته بندی : سلامت عمومی تاريخ : 24 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.