دانشگاه مجازی هزینه درمان در آمریکا - دانشگاه مجازی

مجموع هزینه های درمانی سال ۲۰۱۷ در امریکا تقریبا برابر با ۳٫۵ هزار میلیارد دلار بوده است و تقریبا ۳۲ درصد این مقدار یعنی عددی برابر با ۱٫۱ هزار میلیارد برای هزینه های بیمارستانی صرف شده است.
این اعداد و ارقام برای خانواده هایی که درامد کمی دارند و یا مشمول خدمات بیمه ای نیستند اعداد بسیار نگران کننده ای است. بسیار قابل توجه است که به همین علت ۶۰% ورشکستگی های بانک های امریکایی به علت هزینه های پزشکی است.
اما راهکارهایی هم برای زمانی که شما مجبور به پرداخت هزینه های درمانی می شوید وجود دارد.
گیل تراکو- پرستار آنکولوژی دانشگاه ایالتی آتلانتا- در این باره می گوید:  افزایش هزینه های مراقبت های بیمارستانی و عمل های جراحی به حدی ترسناک است که یک پاندمیک ذهنی برای تمام امریکایی ها درست کرده است.
اما در این میان یک اصل بسیار در آمریکا مهم است که  مراقبت های پزشکی و هزینه های درمانی برای ارائه دهندگان آن صنعت بسیار پردرآمدی است.

هزینه های بیمارستانی
در امریکا هیچ گونه استاندارد و یا سیستم نظارتی برای آنکه معین کند یک خدمت بیمارستانی و پزشکی مشخص چه مقدار هزینه دارد وجود ندارد. فاکتور های زیادی در این موضوع دخیل هستند که شامل:

وضعیت سلامت فردی بیمار
هزینه تست های آزمایشگاهی
خدمات رادیوگرافی
خدمات جراحی
هزینه های اتاق عمل
و هزینه های بعد از جراحی
داروها
حق ویزیت پزشک و متخصص

برای مثال اگر بیماری برای طول دوره ی نقاهت نیاز به مراقبت های ویژه (ICU) داشته باشد و بیمار دیگر نیاز به ارجاع به بخش و یا همان اتاق ریکاوری داشته باشد تفاوت هزینه ها تا چند هزار دلار محتمل است، حتی اگر هردو بیمار یک نوع جراحی هم داشته باشند.
جالب است بدانید که هزینه ی جراحی کیسه صفرا برای شخصی که دیابت دارد بسیار متفاوت با هزینه ی همین عمل برای شخصی بدون سابقه ی دیابت است.
علاوه براین، هزینه ی کلی  بیمارستان به طور قابل توجهی به موقعیت مکانی بیمارستان و اینکه چه کسی (بیمار، یک سازمان بیمه ای و یا یک سازمان دولتی ) صورت حساب را پرداخت می کند بستگی دارد.
این به این معناست که هیچ دو بیمارستانی هزینه های مشابهی ندارند و هزینه های نهایی کاملا بستگی به قانون مشخص ان واحد درمانی دارد و هیچ روش قابل اتکا و مطمئنی برای ان وجود ندارد که بدانید پیش از دریافت صورت حساب عدد دقیقی برای مقدار ان مشخص کنید.

همچنین بخوانید: هزینه درمان در ایتالیا

هزینه های جراحی
میانگین هزینه ی عمل های جراحی به شدت بستگی به نوع عمل دارد و فاکتورهای بسیار ریز هم در این نوع عمل ها تاثیرگذار هستند. در ادامه میانگین هزینه های درمانی در سال ۲۰۱۸ را برای عمل های جراحی مختلف در آمریکا ارائه شده است:

عمل جراحی

هزینه عمل به دلار

تعویض دریچه قلب

۱۷۰,۰۰۰

بای پس قلب(دریچه ی میانبر قلبی)

۱۲۳,۰۰۰

جراحی ستون فقرت

۱۱۰,۰۰۰

تعویض مفصل ران

۴۰,۳۶۴

تعویض زانو

۳۵,۰۰۰

آنژیوپلاستی

۲۸,۲۰۰

قراردادن مجدد لگن

۲۸,۰۰۰

بای پس معده

۲۵,۰۰۰

عمل قرنیه

۱۷,۵۰۰

جراحی آستین معده

۱۶,۰۰۰

 
با این تفاسیر ممکن است بیمار فکر کند که هزینه ی دقیق این جراحی را میداند، اما باز هم اصلا مشخص نیست و این هزینه ها کاملا میانگین هستند و عوامل بسیار متعددی در این موضوع دخیل است که تا بعد از زمان انجام خدمت اصلا مشخص نیستند.
در زیر تعدادی از این عوامل برای شما مشخص شده است که بر هزینه ی نهایی بیمارستان و عمل های جراحی تاثیر گذارند:

هزینه ی اتاق عمل برای هر ساعت کار
بیهوشی
هزینه ی جراح
هزینه های بستری(قبل از عمل)
درمان قبل از جراحی (مانند پمپ های دیالیز و انسولین)
داروهای ضد دفع
ملاقات با جراح
کسر بیمه ، تعاونی و حق بیمه
هزینه های غیر پزشکی (مانند مراقبت از کودک ، مسافرت و اقامت)
دستمزد های پنهان

منبع: debt.org

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 341 views بار دسته بندی : هزینه درمان تاريخ : 21 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.