دانشگاه مجازی

چگونه زیر شکم را V شکل کنیم؟ - دانشگاه مجازی

شاید باورتان نشود که تنها با چند تمرین ساده می توانید لذت جنسی خود را افزایش دهید و حس بهتری را در رابطه جنسی تجربه کنید. عضلات برخلاف تصورتان در رابطه جنسی تأثیر دارند، اما چگونه ورزش کنیم و چه ورزشی انجام دهیم سوال بسیار مهمی برای همه است.در ادامه ی این مطلب از تک پزشک؛ برای شما این موضوع را مشخص خواهیم کرد.انواع ورزش و تاثیر آن در رابطه جنسیرابطه ی جنسی، به خودی خود، فعالیتی بدنی است، اما این بدین معنا نیست که از ورزش های دیگر غافل شوید.تمرکز بر «عضلات جنسی» شامل عضلات خم کننده ی مفصل ران، عضلات شکمی، عضلات داخلی ران و باسن- باعث افزایش هوشیاری بدن، قدرت بیشتر (برای کنترل وزن خود و همسرتان)، تقویت عضلات برای داشتن لذت جنسی بیشتر، افزایش انعطاف پذیری شما و در نتیجه، رابطه ی جنسی بهتر می شود.علاوه بر این، تمرین های تقویت کننده ی رابطه ی جنسی، برای شما سرگرم کننده تر خواهند بود. این حرکات به هیچ نوع وسیله ی خاصی نیاز ندارند و می توانید آن ها را به راحتی انجام دهید. این حرکت های ساده و در عین حال،‌ مؤثر را امتحان کنید:بلند کردن باسنعضلات هدف در این تمرین شامل:ماهیچه های سرینیعضلات مرکزیعضلات همسترینگبرای انجام دادن این تمرین به شکل زیر انجام دهید:به پشت دراز بکشید، پاها را به اندازه ی عرض باسن باز کنید، زانوها را خم کنید و کف پاها را روی زمین قرار دهید. دست ها را کنار بدن و کف دست ها را روی زمین قرار دهید.تقویت ماهیچه های سرینی راهی برای داشتن رابطه جنسی بهتر و لذت بخش تربا فشار به پاشنه های پا، باسن را از زمین جدا کنید. شانه ها و دست ها را روی زمین نگه دارید و به سمت زمین فشار دهید. مکث کنید و سپس، بدن را کم کم روی زمین قرار دهید.فراتر از تمرینات کگل: حرکاتی برای رابطه جنسی بهتراین حرکت را ۲ یا ۳ سری و در هر سری، ۱۰ تا ۱۵ مرتبه تکرار کنید.رانش نشستهعضلات هدف در این تمرین شامل:ماهیچه های سرینیماهیچه های چهارسر رانعضلات مرکزیعضلات مفصل راندر حالی که پاها به اندازه ی عرض باسن با هم فاصله دارند، روی زانوها بنشینید و باسن را روی پاشنه پا قرار دهید. بدن را صاف نگه دارید و دست ها را روبروی خود و در امتداد شانه ها باز کنید.تقویت عضلات سرینی و چهار سر رانوزن بدن را از روی پاشنه ها بلند کنید و به زانوها انتقال دهید. ستون فقرات را صاف نگه دارید و زانوها، باسن و شانه ها را در امتداد هم قرار دهید. دست ها به همان صورت، باز باشند.حرکاتی برای داشتن رابطه جنسی بهتردر حالی که بالاتنه را صاف نگه می دارید، به عقب خم شوید و بدن را از سر تا ران ها در امتداد یک خط راست نگه دارید.تقویت چهار سر ران باعث میشود رابطه جنسی بهتری داشته باشیدبه آرامی به حالت قبلی بازگردید و بدن را صاف کنید.این حرکت را ۲ یا ۳ سری و در هر سری، ۱۰ تا ۱۵ مرتبه تکرار کنید.اسکوات انبریعضلات هدف در این تمرین شامل:ماهیچه های سرینیماهیچه های چهارسر رانعضلات داخلی راناسکوات انبری تمرینی برای رابطه جنسی بهترپاها را کمی بیشتر از عرض شانه ها باز کنید و نوک انگشتان را به سمت بیرون قرار دهید. دست ها را روی پهلوها قرار دهید.در حالی که بالاتنه را صاف نگه می دارید، زانوها را خم کنید و در حالت اسکوات قرار بگیرید. سعی کنید ران ها با زمین موازی شوند اما لازم نیست به خود فشار وارد کنید. تا جایی که می توانید زانوها را خم کنید، کمی مکث کنید و سپس، با فشار به پاشنه ها، بلند شوید.این حرکت را ۲ یا سه سری و در هر سری، ۱۰ تا ۱۵ مرتبه تکرار کنید.کشش گربه و گاوعضلات هدف در این تمرین شامل:روی چهار دست و پا قرار بگیرید و ستون فقرات را در حالت طبیعی نگه دارید. شانه ها را بالاتر از کمر و باسن را در امتداد زانوها قرار دهید.به آرامی کمر خود را به پایین خم کنید و سر و سینه را بالا بیاورید (حرکت گاو).به آرامی، کمر را به سمت سقف خم کنید و چانه را به سینه نزدیک کنید (حرکت گربه).تقویت عضلات مرکزی بدن راهی برای افزایش لذت جنسیاین دو حرکت را به آرامی و پشت سر هم تکرار کنید. این کشش احساس آرامش خوبی به شما می دهد. این حرکت را ۲ یا ۳ سری و در هر سری، ۱۰ تا ۱۵ مرتبه تکرار کنید.همچنین بخوانید: فواید رابطه جنسی برای سلامتخط سکس یا V-Shape چیست؟خط سکس یا همان عضله V شکل در زیر شکم شما قرار دارد که با تمرین زیاد و کاهش چربی بدن به دست خواهد آمد و تاثیر بسزایی در حفاظت از کمر شما و همچنین تقویت عضلات شکم دارد.حالا سوال اصلی این است که چگونه می توان این عضله ی بسیار مهم را تقویت کرد؟در ادامه تک پزشک برای شما 5 حرکت را آورده است که با آن می توانید به راحتی این عضله برجسته کنید.بالا و پایین پریدنپاها را به اندازه عرض شانه از هم باز کرده و به شکلی بنشینید که ران ها موازی سطح زمین باشندبعد از قرار گرفتن به حالت اسکوات، دستان خود را روی زمین قرار داده و پاها را از پشت به بیرون پرتاب کنیدبعد دوباره به حالت نشستن اسکوات قرار گیرید و دوباره بلند شویداین حرکت را دوباره تکرار کنید.تمرین با مدیسن بالدر حالت ایستاده کمی زانوهای خود را خم کنید و توپ را با کشیدن بازو های خود به عقب به زمین بکوبیدسعی کنید تمامی حرکات شما مطابق تصویر زیر باشد تا به شما آسیبی نرسد.تمرین با مدیسن بالپلانک متحرکاز حالت پلانک شروع کنید و بازوها را به اندازه عرض شانه باز کنید.کف دست خود را روی زمین قرار دهید و بدن خود را به سمت بالا بکشید ،بدن شما باید صاف باشد.پلانک متحرکپلانک از بغلمطابق شکل زیر برای این حرکت باید همان حالت حرکت پلانک را بگیریید اما از بغل بر روی دست خود تکیه دهید.به دو طرف این حرکت را تکرار کنید.پلانک از بغلکرانچ معکوسبه پشت دراز بکشید و دست ها را روی زمین در کنار خود قرار دهیدکف دست ها رو به پایین باشد.با انقباض عضلات شکم، زانوها را خم کرده و آنها را به سمت سینه بیاورید.هنگام بالا آمدن، لگن را بغلتانید تا باسن خود را از زمین بلند کنید.بعد به آرامی زانوها را به حالت اولیه خود ببریدکرانچ معکوسهمچنین بخوانید: مواد غذایی افزایش دهنده ی میل جنسی

بازدید : - بار دسته بندی : سلامت جنسی تاريخ : 7 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها