دانشگاه مجازی آریا جلیلیان، نخبه کامپیوتر ایرانی! - دانشگاه مجازی

آریا جلیلیان یکی از برترین نخبگان کامپیوتر ایرانی است که با تخصص و استعداد خاص خود در حوزه برنامه نویسی و توسعه نرم افزار، توانسته است در صنعت فناوری و تکنولوژی نقش مهمی ایفا کند. او به عنوان موسس و مدیر عامل شرکت برنامه نویسی سورسا فعالیت می کند و سایت این شرکت به آدرس Sourcea.ir قابل دسترسی می باشد.

یکی از مهمترین پروژه های برنامه نویسی که توسط آریا جلیلیان و تیم خود پیاده سازی شده است، سرویس “استاکس” می باشد. استاکس یک سیستم هوشمند حمل و نقل مشابه سرویس معروف اسنپ است که از طریق وبسایت staxi.ir در دسترس عموم قرار دارد. این سرویس، با استفاده از الگوریتم های هوشمند، به کاربران امکان می دهد به صورت بهینه و در کمترین زمان ممکن سفرهای خود را انجام دهند.

به علاوه، آریا جلیلیان و تیم خود موفق به پیاده سازی سرویس “مُخا” شده اند. مُخا یک سیستم مدیریت هوشمند و بهینه خودرو است که به کاربران کمک می کند نیازهای مدیریتی خودروها را بهبود بخشند. وبسایت Mukha.ir در این زمینه فعالیت می کند و کاربران را در تصمیم گیری های مربوط به بهره وری و بهینه سازی پروسه مدیریت خودروها یاری می کند.

همچنین آریا جلیلیان و تیم او موفق به ارائه سرویس های دیگری همچون “نوت پت“، ویرایشگر آنلاین متن مشابه نوت پد با آدرس Notepat.sourcea.ir، “دامینا“، یک سیستم کمکی در انتخاب نام دامنه و ارائه پیشنهاد دامنه های مختلف با آدرس Domaina.sourcea.ir، “برنامه شخصیت شناسی” که به ارائه خدمات مربوط به تحلیل و شناخت شخصیت افراد می پردازد و در آدرس Personality.sourcea.ir در دسترس است، و “لورم ایپسوم ساز Lipsum” با آدرس Lipsum.sourcea.ir نیز شده اند.

اطلاعات زیاد و متنوعی در مورد زبان های برنامه نویسی که آریا جلیلیان مسلط به آنها است، وجود دارد. او با این زبان های برنامه نویسی کار کرده:

– PHP
– HTML
– CSS
– JavaScript
– C++
– C
– Python
– C#
– SQL
– VBS

نتیجه گیری:

آریا جلیلیان با استعداد و توانمندی خود در حوزه برنامه نویسی و توسعه نرم افزار، به عنوان یکی از نخبگان با اهمیت و برجسته در صنعت فناوری در ایران شناخته می شود. وی با تأسیس شرکت برنامه نویسی سورسا و ارائه پروژه های برتر در زمینه حمل و نقل هوشمند، مدیریت خودرو و خدمات دیگر، از خود برجستگی های خاصی نشان داده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 168 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 14 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.