دانشگاه مجازی انواع داکت اسپلیت میدیا و مقایسه آنها - دانشگاه مجازی

در رابطه با داکت اسپلیت میدیا چه می دانید؟ آیا انواع مدل های داکت اسپلیت میدیا را می شناسید؟ در این مطلب قصد داریم که به بررسی انواع داکت اسپلیت میدیا و مقایسه آنها بپردازیم.

با این وجود اگر مایل به دریافت این اطلاعات هستید، با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

داکت اسپلیت در واقع همان کولر گازی است که از آن برای ایجاد سرمایش و گرمایش در محیط استفاده می شود. در سال های اخیر استفاده از داکت اسپلیت در مقایسه با سالیان قبل افزایش پیدا کرده است و عده بیشتری از افراد ترجیح می دهند که از داکت اسپلیت استفاده کنند و از مزایای آن بهره مند گردند. برای آشنایی با مدل های داکت اسپلیت جی پلاس نیز می توانید به لینک آن مراجعه نمایید.

داکت اسپلیت میدیا چه می باشد؟

 

داکت اسپلیت میدیا در واقع یک نوع داکت اسپلیت چینی است که به صورت وارداتی به کشور وارد می شود و شرکت گلدیران امور مربوط به ضمانت نامه و منتاژ قطعات آن را انجام می دهد.

داکت اسپلیت میدیا به صورت کلی با ظرفیت های مختلف و در مدل های متفاوت به کشور وارد می شوند و از مزایای زیادی برخوردار هستند.

 

انواع داکت اسپلیت میدیا و مقایسه آنها

 

مهم ترین انواع داکت اسپلیت میدیا را می توان از قبیل زیر در نظر گرفت و به مقایسه ویژگی های آنها پرداخت:

 

داکت اسپلیت ۲۴HWFN1 میدیا:

 

این نوع داکت اسپلیت برند میدیا از سیستم گرمایشی و سرمایشی برخوردار است و مصرف انرژی آن در رتبه A قرار گرفته است. استفاده از این نوع داکت اسپلیت برای مناطق گرم و حاره ای بسیار مناسب است.

کمپرسور این دستگاه از نوع روتاری است و کیت اینورتر آن باعث می شود که مصرف انرژی در این دستگاه کاهش پیدا کند.

 

داکت اسپلیت ۴۸HWFN1 میدیا:

 

این داکت اسپلیت همانند محصولات دیگر دارای کمپرسور روتاری است و از آن برای مناطق گرمسیری می توان استفاده کرد.  میزان مصرف انرژی این داکت اسپلیت در محدوده A قرار دارد و نوع گاز استفاده شده در آن از نوع مبردR410A  است و برق مصرفی آن ۳۸۰ ولت می باشد.

 

داکت اسپلیت ۳۶HWFN1:

 

این داکت اسپلیت دارای مصرف انرژی A است و کمپرسوری که در این کولر گازی استفاده شده است، از نوع روتاری است و کیت اینورتر دارد. از مهم ترین ویژگی های این محصول باید اشاره کنیم که برق مصرفی آن به میزان ۲۲۰ ولت است و گاز R410 A در آن استفاده شده است.لازم به ذکر است که ظرفیت این دستگاه در حدود سه تن است.

 

داکت اسپلیت میدیا مدل HW60:

 

این نوع داکت اسپلیت دارای برچسب انرژی از نوع B است و ظرفیت بسیار بالایی دارد. کمپرسور این مدل از نوع اسکرال است و هیچ گونه کیت اینورتر ندارد.

یونیت داخلی این دستگاه به میزان ۴۷ کیلوگرم وزن دارد و گازی که در این دستگاه استفاده می شود از نوع R22 است. علاوه بر آن ظرفیت دستگاه نیز در حدود ۵ تن است.

مقایسه انواع داکت اسپلیت میدیا

 

در میان انواع داکت اسپلیت هایی که در بخش فوق مطرح شده است، مدل اخر بر اساس مصرف انرژی بیشتری که دارد برای استفاده در داخل خانه مناسب نیست و بهتر است که برای مصارف خانگی از انواع داکت اسپلیت هایی که مصرف انرژی کمتری دارند، استفاده کنید.

علاوه بر آن توجه داشته باشید که نوع داکت اسپلیتی که تهیه میکنید برای آب و هوای منطقه زندگی شما نیز مناسب باشد زیرا برخی از این کولر ها در مناطقی که که آب و هوای سرد و خشک داشته باشند، مناسب واقع نمی شوند. پس در این زمینه سعی کنید که از فروشنده راهنمایی بگیرید.

 

خرید داکت اسپلیت میدیا

 

تمامی عزیزانی که قصد داشته باشند که انواع داکت اسپلیت میدیا را تهیه کنند، می توانید از مجموعه هوایش برای خرید این داکت اسپلیت اقدام کنید.

در این مجموعه می توانید به بررسی مشخصات محصولات مختلف سرمایشی و گرمایشی بپردازید و انواع داکلت اسپلیت های میدیا که خریداری کنید. لازم به ذکر است که در مجموعه هوایش به نشانی: https://www.havayesh.com/ می توانید از خدمات پس از فروش و ضمانت برگشت کالا بهره مند شوید. همچنین در صورتی که خرید اینترنتی از این مجموعه انجام دهید، مبلغ کالا را می توانید در محل پرداخت نمایید.

 

سخن پایانی

 

انواع داکت اسپلیت میدیا و مقایسه آنها را در این مطلب برای شما بررسی کردیم. چنانچه قصد دارید که اطلاعات بیشتری در رابطه با مدل های مختلف داکت اسپلیت میدیا به دست آورید، از مجموعه هوایش کمک بگیرید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 412 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 31 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.