دانشگاه مجازی بهترین برند کالای خواب ایرانی - دانشگاه مجازی

اتاق خواب یکی از بخش های مهم منزل است که مکانی برای خواب و رسیدن به آرامش است. یکی از وسایلی که علاوه بر زیبایی این مکان روی آرامش شما نیز تاثیر گذار است کالای خواب مناسب می باشد.بنابراین شناخت بهترین برند کالای خواب یکی از اصول اولیه برای خرید کالای خواب است. پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید تا با بهترین برند تولیدکننده این محصولات آشنا شوید.

کالای خواب دستر

ویژگی های کالای خواب استاندارد

بهترین برندهای کالای خواب باید بتواند محصولاتی را تولید کند که دارای استانداردهای لازم باشد. در واقع محیط استراحت شما باید شامل انواع ملزومات خوابی باشد که در مجموع برای شما خوابی با کیفیتی را ایجاد کند. مهمترین ویژگی هایی که لازم است در نظر داشته باشید موارد زیر است:

  • الیاف مناسب و باکیفیت که بهتر از انواع الیاف پنبه ای و ضد حساسیت باشد و تا حد ممکن از مواد مصنوعی برای تهیه این محصولات استفاده نشود.
  • در نظر گرفتن استانداردهای جهانی
  • داشتن تنوع در طرح و رنگ

 

 

معرفی بهترین برند کالای خواب ایران

تا چند سال گذشته گزینه اول برای خرید انواع روتختی، ملافه، کاور تشک، بالش، روبالشی و غیره در میان محصولات موجود در بازار ایران، برندهای خارجی بود اما امروزه شرکت های ایرانی توانستند با ارائه محصولاتی با کیفیت و مناسب، خود را به عنوان بهترین برند کالای خواب در کشور معرفی کنند.

کالای خواب دستر

“خواب خوب اتفاقی نیست” این تنها یک جمله تبلیغاتی نیست بلکه تلاش برای رسیدن به سطح کیفیتی بالا و مناسب سبب شده تا بتوانیم دستر را در زمره شرکت هایی که به عنوان بهترین برند کالای خواب ایرانی شناخته می شود قرار دهیم.

دستر یکی از تولید کنندگانی است که در زمینه تولید انواع کالای خواب ایرانی فعالیت دارد و از زمان شروع به کار آن پنجاه سال می گذرد. این شرکت با تولید خاص ترین و زیباترین انواع محصولات خود توانسته است کیفیتی تماشایی و ماندگار را در زمینه انواع ملزومات خواب ارائه دهد.

اگر به دنبال خرید کالای خواب با کیفیت و مناسب هستید، این برند می تواند به عنوان بهترین برندهای کالای خواب، انتخاب مناسبی برای شما باشد.

شرکت دستر چه محصولاتی را عرضه می کند؟

نمونه محصولاتی که این برند تولید می کند به شرح زیر است:

  • سرویس لحاف: شامل انواع لحاف طرح دار (فلاویا)، سرویس لحاف کودکان و نوجوانان (دایموند)، سرویس لحاف هتلی و سرویس لحاف بهاره است.
  • سرویس کاور لحاف: این محصول در بهترین برند کالای خواب، شامل کاور لحاف تک رنگ و کاور لحاف هتلی هستند.
  • سرویس ملحفه: این محصولات نیز در انواع طرح دار، تک رنگ و نمونه هایی مناسب هتل‌ها هستند.
  • روتختی: شما می توانید مدل ها و طرح های زیبایی که این شرکت تولید می کند را با رنگ بندی های مختلف و متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید. سرویس های روتختی دستر در انواع تک نفره و دو نفره عرضه می شود. محصولاتی که شرکت دستر ارائه می دهد دارای الیافی مرغوب و وزن مناسب است. این نمونه ها از الیاف درجه یک، ضدحساسیت و یک دست تولید شده اند.
  • بالش و روبالشی: اگر در صنعت هتلداری فعالیت دارید باید بگوییم که تولیدات دستر در زمینه بالش و روبالشی مرغوب می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. تنوتعی که این شرکت در اختیار شما قرار می دهد را در هیچ جای دیگر پیدا نمی کنید.

نحوه سفارش کالای خواب از دستر

اگر ساکن تهران و حوالی آن هستید و دوست دارید خرید حضوری از بهترین برند کالای خواب داشته باشید، با ورود به سایت دستر در بخش عاملین فروش می توانید نزدیکترین فروشگاه به محل سکونت خود را پیدا کنید و خریدی راحت و لذت بخش را به صورت حضوری تجربه کنید.

در ضمن اگر علاقه مند به خرید آنلاین هستید به راحتی می توانید در سایت با مشاهده محصولات متنوع و کم نظیر انواع کالای خواب در هر زمان از شبانه روز که هستید محصول خود را سفارش داده و چند روز بعد از ثبت درب منزل تحویل بگیرید.

نحوه ثبت سفارش آنلاین در دستر
  • بعد از ورود به سایت به بخش ثبت نام بروید و با ایجاد پروفایل اختصاصی خود نسبت به تکمیل اطلاعاتی که لازم است اقدام کنید شما با این کار علاوه بر خرید می توانید از فرصت تخفیفات این سایت نیز استفاده کنید.
  • وارد قسمت محصولات شوید و از بین کالاهای متنوع هر کدام که مد نظر شما است را انتخاب نمایید.
  • بعد از افزودن محصول به سبد خرید خود لازم است جمع کالای انتخابی خود را چک کنید و محل تحویل را در دستر به عنوان بهترین برند کالای خواب مشخص نمایید.
  • در ادامه وارد بخش تسویه حساب می شوید بعد از وارد کردن شماره همراه خود جزئیات را تکمیل کنید
  • پس از انجام تمامی مراحل و پرداخت نهایی مبلغ ۲ تا ۳ روز زمان لازم است تا محصول خود را تحویل بگیرید.

در نظر داشته باشید محصولات این شرکت با گارانتی ۱۴ ماهه و پشتیبانی ۲۴ ساعته در اختیار شما قرار می گیرد و خرید لذت بخشی را برای شما به همراه دارد.

کاور لحاف صورتی از برند دستر

کالای خواب لایکو

شرکت لایکو در سال ۱۳۵۵ فعالیت خود را شروع کرد و با گذشت زمان توانست کیفیت محصولات خود را به سطح مطلوبی برساند. محصولات این برند ایرانی از تنوع رنگ و طرح بالایی برخوردار است.

رویال

رویال یکی از شرکت های ایرانی است که بیشتر به دلیل تولید انواع تشک های فنر متصل، فنر منفصل و تشک طبی معروف است. در کنار این محصولات شرکت رویال به تولید برخی از ملزومات خواب از جمله روتختی و بالش نیز می پردازند.

گلبافت

مطمئناً شما با شنیدن نام گلبافت به یاد پتوهای آن  می ‌افتید. این شرکت در سال ۱۳۴۸ در ابتدا با تولید روبالشی کار خود را آغاز کرد اما در دهه ۷۰ با تولید پتوهایی در طرح ها و رنگ های متنوع خود را به عنوان یکی از شرکت های موفق در زمینه تولید انواع پتو معرفی کرد.

نرمینه بافت

شرکت نرمینه بافت در سال ۱۳۸۰ در استان اصفهان آغاز به کار کرد. کالای خواب تولیدی این شرکت در انواع سرویس های یک نفره و دونفره در بازار موجود است. این شرکت در لیست بهترین برند کالای خواب، قرار دارد.

پرکا

این برند در واقع از زیر مجموعه های شرکت رزین تاژ است که در سال ۱۳۷۴ در زمینه تولید منسوجات خانگی تاسیس شد که تولیدات کالای خواب خود را با نام برندهای پرکا و ملرز روانه بازار می کند.

افرا

تولیدات افرا بیشتر به دلیل پتوهای ۴ فصل آن معروف است. این محصولات علاوه بر پتوی بزرگسالان، پتوی کودک و نوزاد را هم شامل می شود.

کارینا

یکی دیگر از شرکت های ارائه دهنده سرویس و کالای خواب کارینا است که در سال ۱۳۸۹ در استان البرز فعالیت خود را شروع کرد.. این مجموعه سرویس خواب هایی با طرح و رنگ های مختلف را به بازار عرضه می کند و اغلب محصولات آن از جنس ساتن پنبه است.

تیماکس

برند تیماکس در واقع زیر مجموعه شرکت ماندوی است که از سال ۱۳۸۱تا کنون در زمینه کالای خواب فعالیت دارد.

 

جمع ­بندی

انتخاب بهترین برند کالای خواب ایرانی با وجود محصولات متنوعی که در بازار موجود است می تواند کیفیت مطلوب و دلخواه شما را در اختیارتان قرار دهد. ما در این مطلب سعی داشتیم تا شما را با تنوع محصولات ایرانی در زمینه کالای خواب آشنا کنیم و بهترین برندها را معرفی کنیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 285 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 30 ژانویه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.