دانشگاه مجازی دانستن این نکات هنگام خرید شلوار مردانه الزامی است! - دانشگاه مجازی

حتی با گسترش فروشندگان آنلاین و افزایش انواع طرح، رنگ و جنس لباس مردانه، برخی از آقایان در یافتن استایل مناسب خود با مشکل مواجه هستند. برخی هم شلواری را که متناسب با بودجه، اندام، سلیقه و استایلشان است، پیدا نمی‌کنند.

آیا شما یکی از این مردان هستید که به کمک نیاز دارید؟ این توصیه‌ها را بخوانید تا بهترین شلوار را برای خود بخرید.

 به اندازه مناسب شلوار توجه کنید

هنگام خرید شلوار مردانه، حتی اگر پاهای ضخیم‌تر یا تیپ بدنی ورزشکارتری دارید، سعی کنید تا حد امکان به اندازه کمر، طول پاها، اندازه باسن و ران‌ها توجه داشته باشید. می‌توانید با مراجعه به یک خیاط، اندازه‌ی دقیق خود را تعیین کنید یا از شخصی در خانه بخواهید که به شما کمک کند. اگر از اندازه گیری اشتباه استفاده کنید، در نهایت با شلوارهای خیلی کوتاه یا خیلی تنگ مواجه خواهید شد. به یاد داشته باشید: ما به سمت “درست” می رویم، شلوار مردانه باید نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد باشد.

یک شلوار مردانه با سبک انعطاف پذیر بخرید

سعی بکنید شلواری را انتخاب بکنید که می‌تواند مکمل سبک‌های دیگر باشند. به عنوان مثال شلواری بخرید که هم برای محیط‌های غیررسمی و هم مکان‌های روزمره قابل پوشیدن باشند. شلوار‌های کتان راسته با رنگ مشکی، می‌توانند یک شلوار نیمه رسمی باشند که در هر جایی قابل استفاده خواهند بود.

کیفیت را به کمیت ترجیح بدهید

در خرید لباس مردانه، با‌کیفیت‌ترین آن را انتخاب بکنید تا برای مدت طولانی دوام بیاورند. بهتر است روی خرید لباس با کیفیت خوب تمرکز کنید. این موضوع برای خرید شلوار مردانه بیشتر صدق می‌کند. با نگاه کردن به برچسب شلوار به برخی از اطلاعات که شامل درصد مواد مصنوعی در پارچه، شستشوی مناسب و موارد دیگر دست پیدا خواهید کرد که می‌توانید کیفیت شلوار را نیز با این موارد بسنجید. سعی کنید، پارچه‌ی شلوار را کشش دهید، اگر به حالت اولیه خود برگردد، کیفیت آن مطلوب است. با این حال، اگر برعکس عمل کرد، از خرید آن اجتناب بکنید.

به جنس شلوار توجه کنید

مهم‌ترین نکته در خرید انواع لباس مردانه، به خصوص انواع شلوار پارچه ای مردانه، توجه به جنس پارچه‌ی آن است. حتما مشاهده کرده‌اید که برخی از شلوار‌ها تا چند ماه بسیار تنخور، خوش‌حالت و زیبا هستند. اما بعد از مدت کوتاهی بد‌شکل و در اصطلاح وارفته شده و جا باز می‌کنند. پس در هنگام خرید شلوار مردانه، به خصوص شلوار‌های پارچه‌ای، بهتر است، شلوار‌هایی را انتخاب بکنید که حدود ۴ درصد کشبافت (ترکیب نخ و الیاف مصنوعی) در پارچه‌ی آن‌ها استفاده شده است.

کمربند می‌بندید یا خیر؟

یک موضوع اساسی در خرید شلوار مردانه، توجه به این نکته است که آیا کمربند می‌بندید یا خیر؟ اگر از آن دسته افراد هستید که کمربند استفاده نمی‌کنند حتما شلواری بخرید که پل کمربند نداشته باشد. خالی گذاشتن پل کمربند شلوار، می‌تواند از جذابیت استایل شما کم کند‌ و نمای زشتی به استایلتان بدهد. شلوار‌های اسلش و جاگر بهترین انتخاب برای افرادی هستند که از کمربند استفاده نمی‌کنند.

شلوار را با کفش پرو کنید

در زمان خرید شلوار مردانه به هیچ وجه پا برهنه یا با کفش نامناسب شلوار را پرو نکنید. بهتر است، کفشی را که احتمال می‌دهید شلوار مورد نظر را با آن خواهید پوشید به همراه داشته باشید. کفش‌ها همواره می‌توانند انواع مختلف با ارتفاع پاشنه متفاوت داشته باشند. با پوشیدن کفش نامناسب حتما در قد دقیق شلوار خود دچار مشکل خواهید شد. به یاد داشته باشید، طبق استاندارد، شلوار مردانه باید حدود یک سانتی‌متر روی کفش بیفتد. البته سلیقه‌ها در قد انتخابی شلوار متفاوت است و امروزه سبک‌های متفاوتی در استایل و قد شلوار‌ها وجود دارد.

 

توجه به کیفیت دوخت شلوار مردانه

یکی از چیزهایی که همیشه تفاوت زیادی بین انواع شلوار‌ها ایجاد می‌کند، کیفیت دوخت شلوار است. شلوار‌هایی که از مواد با کیفیت بالا و توسط افراد حرفه‌ای دوخته شده‌اند، بدون شک ظاهر بهتر و صد البته دوام بیشتری خواهند داشت. علاوه بر این، شلور‌های کا دوخت مناسب دارند، تنخوری  بالا دارند، زیرا با الگوی متناسب‌تر طراحی شده‌اند. چه به دنبال شلوارهای روزمره یا شلوار رسمی برای یک موقعیت خاص باشید، خرید یک شلوار درجه یک با دوخت مناسب همیشه ایده خوبی است.

شلوار مردانه با سبک مناسب بخرید

اگر به دنبال تهیه چند جفت شلوار به طور همزمان هستید، در نظر بگیرید که چند بار و در چه موقعیت‌هایی شلوار گفته شده را می‌پوشید. برای گردش‌‌های غیر رسمی، محل کار، قرار‌های رسمی و … ؟ این را بدانید هر سبک شلواری برای موقعیت‌های ویژه‌ای مناسب هستند. به عنوان مثال شلوار‌های جین راسته برای استفاده در طول روز و قرار‌های غیر رسمی می‌توانند کاربردی باشند، چرا که علاوه بر سبک غیر رسمی، دوام بالایی برای پوشیدن برای ساعت‌های طولانی دارند.

مراقبت شلوارهای رنگ شده باشید

گاهی ممکن است برخی از شلوار‌های مردانه از رنگ‌های محبوبی برخوردار نباشد و این مسئله فروشندگان را مجبور می‌کند تا آن‌ها را به رنگرزی بفرستند. بدون شک، شلوار‌هایی که رنگ اصلی خود را از دست داده‌اند از نظر کلی هم کیفیتشان کم خواهد شد و ممکن است رنگ پس بدهند. در زمان خرید لباس مردانه چون انواع شلوار‌ها، حتما یک کاغذ و یا دستمال سفید به همراه داشته و بر روی لباس مورد نظر بکشید، درصورتی رنگی نشدن آن، حتما لباس از نوعی رنگ نشده است.

جمع‌بندی

شما هم ممکن است مانند اکثر افراد، خرید یک شلوار مردانه جدید را سخت و چالش‌برانگیز بدانید. احتمالا با انواع مدل‌ و سبک‌های مختلف شلوار مردانه برای انتخاب، روبرو می‌شوید که نمی دانید چگونه و از کجا شروع کنید و چه نکاتی را باید مد نظر داشته باشید. امیدواریم با خواندن این راهنما، به شما کمک کرده باشیم تا این روند را کمی آسان‌تر کنید و بتوانید شلوار مردانه مناسبی را برای تیپ بدنی و استایل خود پیدا کنید. همچنین اگر نیاز به مطالعه بیشتر داشتید می توانید مقاله ۱۰ مدل شلوار مردانه که ظاهر شما را جذاب می کند را در بانی مگ مطالعه نمائید و به یاد داشته باشید، سه نکته قابل توجه در خرید شلوار مردانه: توجه به کیفیت کلی، سایز مناسب آن و صد البته هماهنگی سبک شلوار با استایل شما است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 121 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 26 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.