دانشگاه مجازی مبل شویی در منزل با مواد نانو - دانشگاه مجازی

مبل شویی جاوید با سابقه ای ۱۰ ساله در زمینه شستشوی خدمات مبل شویی و قالی شویی آماده ارائه بهترین خدمات می باشد. ما در سراسر تهران با بهترین امکانات مبل شویی میزبان شما عزیزان خواهیم بود. ما در خانه مشتری تمام تلاش و سعی خود را به کار می گیریم تا بتوانیم بهترین خدمات را نثار شما عزیزان بکنیم.

اما در تهران شرکت های زیادی وجود دارد که کار مبل شویی و خدمات شستشوی مبلمان با مواد نانو را انجام می دهند. و مشتری از کجا می تواند بهترین و خوب ترین مبل شویی در منزل را برای خود انتخاب کند. که این راهی بسیار ساده و آسان دارد که اکثر شما عزیزان با یک سرچ ساده در گوگل می توانید به چندین شرکت معتبر و غیره دسترسی پیدا کنید. ام شما عزیزان و مشتری های بزرگوار با یک مقایسه ساده می توانید شرکت مبل شویی در منزل با مواد نانو خود را انتخاب بفرمایید. که از بزرگترین راه کارهای فهمیدن مراجعه به بخش نظر سنجی سایت می باشد.

در این گزینه از سایت متوجه می شوید که مشتری های قبلی چقدر از خدمات مبل شویی در منزل با مواد نانو رضایت داشته اند. و از این طریق می توانید که ما را با سایر مبل شویی ها در منطقه مقایسه و انتخاب بفرمایید.

قیمت شستشوی مبل در منزل با مواد نانو

مبل شویی این روزها در تهران به یکی از شغل های اصلی تبدیل شده است. و تعداد زیادی شرکت مبل شویی در منزل در تهران تاسیس شده است. تا بتوانند نیاز های مشتری را در منزل ببرطرف کنند. که از بزرگترین آنها شستشوی مبلمان در منزل می باشد. بسیاری از مشتری ها وقت و زمان کافی برای شستشسو تمیز کاری مبلمان در منزل را ندارند. و برای همیشه خدمات مبل شویی خود را به شرکت های مبل شویی در تهران می سپارند.

اکثر مبل شویی ها در تهران با تعرفه ای که در سال جاری ۱۴۰۲ از طرف اتحادیه مبل شویی ها ارائه شده است. خدمات خود را به مشتری ها ارائه می کنند. و اندک شرکت هایی هم در تهران وجود دارند که به این قناعت نمی کنند. و حداقل ۲۰% بالا تر از شرکت های دیگر کار می کنند. که لیست قیمت های مبل شویی جاوید در تهران و کرج به شیوه زیر می باشد.

  • قیمت شستشوی مبلمان نه نفره درمنزل ۶۰۰۰۰۰ تومان
  • قیمت شستشوی مبلمان نه نفره بدونه تشک ۵۵۰۰۰۰ تومان
  • هزینه شستشوی مبلمان هفت نفره ۵۰۰۰۰۰ تومان
  • قیمت شستشوی هر عدد صندلی نهارخوری با پشتی ۴۵۰۰۰ و بدونه پشتی ۳۵۰۰۰
  • قیمت شستشوی صندلی های ماشین ۵۰۰۰۰۰ تومان
  • هزینه شستشوی هر متر مربع فرش ماشینی اعلا و ابریشم با ضمانت نامه ۲۰۰۰۰ تومان می باشد

خدمات شستشوی مبلمان در منزل با مواد نانو

ما در تهران و کرج و حتی اسلامشهر هر خدماتی که به مبل شویی و قالی شویی در منزل ربط داشته باشد را انجام می دهیم. تمامی عزیزانی که در مبل شویی جاوید استخدام شده اند. جزو بهترین و ماهر ترین سرویس کاران تهران به حساب می آیند. و خدمات شما عزیزان را با ضمانت نامه کتبی و با بهترین دستگاه های روز دنیا برای شما انجام می دهند. که ار مهم ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • شستشوی انواع مبل های راحتی، استیل، تمام پارچه و نانو در منزل با بهترین کیفیت
  • شستشوی انواع فرش های ماشینی، اعلا، ابریشم و گل ابریشم در منزل
  • خشک شویی انواع مبل های نه نفره و هفت نفره در منزل با دستگاه
  • شستشوی انواع موکت های چسبی در منزل و اداره جات
  • شستشوی انواع تابلو های تزئینی و پشتی ها
  • شست و شوی انواع کوسن ها
  • شستشوی صندلی های انواع ماشین های ایرانی و خارجی با مواد نانو در منزل

شما عزیزان و مشتری هایی که تازه با مبل شویی جاوید آشنا شده اید. می توانید تمام خدمات خود را با خیالی آسوده به متخصصان و استادکاران مبل شویی جاوید بسپارید. ما با بهره گیری از دستگاه های روز دنیا بهترین خدمات مبل شویی را تحویل شما عزیزان خواهیم داد

مبل شویی در منزل با دستگاه

شستشوی مبلمان در منزل از جمله کار هایی است که مشتری ها را به تمیز کاری و نظافت وا می دارد. مبلمان خانه چون مدام در معرض نشستن و خوابیدن و حتی فیلم دیدن می باشد. بنابراین ما در خانه بیشترین استفاده را از مبل ها می کنیم. بنابراین باید انتظار این را نیز داشته باشیم که برای تمیز کاری آنها اقدامی انجام دهیم.

این اقدام می تونه توسط خود مشتری انجام شود. و مشتری هر جند روز یک بار به جان مبلمان بیافتد. و با آب و ریکا و شوینده هایی که در دسترس دارند مبل ها را تا حدودی تمیز و مرتب می کنند. اما شستشوی مبلمان در منزل با مواد نانو فقط با شرکت های مبل شویی و استادکاران تخصص دیده انجام می شود.

سرویس کاران مبل شویی ما خود می دانند که استفاده از مواد نانو می تواند مبل را مانند روز اول خرید تمیز و مرتب کنند. چرا که شستشوی مبلمان با مواد نانو کیفیتی چند برابر سایر شوینده به مبلمان می بخشد.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 155 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 22 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.