دانشگاه مجازی معرفی بهترین کرم پودر های 24 ساعته دنیا - دانشگاه مجازی

کرم پودرهای ۲۴ ساعته باید کیفیت بالایی داشته باشند، چراکه ممکن هست به مرور زمان به پوست شما آسیب وارد کنند. پس ما در مای سفورا تصمیم گرفتیم چندتا از بهترین کرم پودرهای ۲۴ ساعته دنیا رو معرفی کنیم. پس با ما همراه باشین.

معرفی بهترین کرم پودرهای ۲۴ ساعته :

قبل از معرفی بهتون پیشنهاد میدم یه سر به بخش آموزش ما بزنید و کلی ترفند جدید یاد بگیرید. و با خوندن مطالب بهتر میتونید تشخیص بدین چه محصولی برای شما مناسب هست

هدی بیوتی :

معرفی اول از برند هدی بیوتی هست . این کرم پودر مناسب برای کساییه که، پوست چربی دارند و میخوان محصولی که استفاده میکنند گیاهی ، ضد آب و رطوبت باشه و توی هوای شرجی تکون نخوره و همون شکلی باقی بمونه. کاور این محصول به قدری زیاد هست که برای کاور جای تتو هم میتونید ازش استفاده کنید.


استی لادر:

استی لادر یکی از بهترین کرم پودر هایی هست که میتونید برای عروس و میکاپ های حرفه ای و خاص انتخاب کنید. استی لادر هم مثل هدی بیوتی بهترین انتخاب برای افرادی با پوست چرب هست . محصولی ضد تعریق و رطوبته که چربی پوست رو هم کنترل میکنه. این محصول مونگاری ۲۴ ساعته ای داره و میتونه یه انتخاب عالی برای افرادی باشه که یه محصول با کاور عالی و ظاهر نهایی طبیعی میخوان کسایی که میخوان بدون این که کسی متوجه بشه کرمی پودری استفاده کردن ، پوستشون رو صاف و یکدست کنند و تا آخر روز همونجوری باقی بمونن.


مک :

یک کرم پودر فوق العاده که مناسب برای انواع پوست هست. این محصول هم آبرسانی میکنه و هم در کنارش اگه پوستتون ترشح چربی بالایی داشته باشه اون رو کنترل میکنه و ظاهر نهایی کاملا ماتی روی پوستتون باقی میزاره. این کرم پودر ، محصولی ضد آب هست و تکسچر فلوئیدی فوق العاده سبکی داره که میتونید اون رو با انواع براش های آرایشی روی پوستتون فید کنید.


لانکوم :

یک کرم پودرِ فرانسوی ، با کاور فوق العاده که ظاهر نهایی کاملا مات و طبیعی روی پوست داره این محصول رو همه میتونن استفاده کنند اما اگر پوست خیلی خشکی دارید ، بهترین کار اینه که قبل از زدن کرم پودر روی پوست از پرایمر آبرسان استفاده کنید.. کرم پودر لانکوم به پوست اجازه نفس کشیدن میده و منافذ رو نمیبنده و در نتیجه به هیچ وجه باعث کدری یا ایجاد جوش نمیشه.

کلینیک:

برای آخرین معرفی سراغِ، کرم پودری با ترکیبی از هیالورونیک اسید-سالیسیلیک اسید و ویتامین سی، که محصولی بدون روغن و چربی میریم. ترکیبات موجود در این کرم پودر برای پوست شما حالتی درمانی داره و نه تنها پوستتون رو خراب نمیکنه بلکه بعد از یه مدتی میبینید پوستتون چقدر صاف تر و شفاف تر شده. از طرفی این محصولی دارای spf25 هم هست که وجود اس پی اف در کنار ویتامین سی اثر ویتامین رو خیلی بیشتر میکنه .


برای خریدِ کرم پودر حواستون به ترکیبات محصول باشه و از طرفی برای اینکه انتخاب خوبی داشته باشید مطمئن بشین این محصول برای ویژگی های پوست شما مناسب هست. ما در سایت مای سفورا بهترین و به روزترین محصولات آرایشی رو بررسی کردیم و برای هر نوع از مشکلاتی که در میکاپ وجود داره راه حلی گذاشتیم میتونید با سر زدن به اون انواع تکنیک هارو یاد بگیرید و اگر محصولی نیاز داشتید با خیال راحت از اصل بودن اون تهیه کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 176 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 14 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.