دانشگاه مجازی همه چیز درباره‌ی برد پرتاپ تفنگ اسباب بازی + معرفی معیار قدرتمندترین تفنگ های اسباب بازی - دانشگاه مجازی

 

برد پرتاپ تفنگ اسباب بازی عبارت است از مسافتی که یک تفنگ اسباب بازی می‌تواند شلیک کند و طی آن مسیر گلوله یا پرتابه از هر نوع، کارایی لازم و همچنین دقت هدف گیری خود را حفظ کند. این میزان در تفنگ های مختلف متفاوت است.

قدرت و برد گلوله در هر نوع تفنگی اولین آپشن مورد توجه در خرید آن است. این ویژگی در یک اسباب بازی تفنگ باعث مهیج‌تر شدن بازی می شود و گاها قدرت بعضی از اسلحه ها تا جایی پیش می‌رود که باعث سوراخ شدن دیوار یا هدف‌هایی همچون بطری نوشابه می‌شود.

برای مثال از آنجایی که یک کلت ساچمه‌ای پر قدرت با برد بالای خود می‌تواند باعث آسیب به انسان‌ها و حیوانات شود در برخی از کشورها مانند انگلستان، کانادا و چین خرید و فروش نوعی از بهترین کلت ساچمه ای با نام ایرسافت گان غیر مجاز است.

بعضی از کشورهای دیگر هم قوانین محدودکننده‌ای برای افراد زیر ۱۸ سال وضع کرده‌اند. حتی در کشور آمریکا که جزو کشورهایی است که در خصوص حمل سلاح‌ گرم یک کشور سهل‌گیری شناخته شده است، استفاده از این اسلحه اسباب بازی تنها برای جوانان بالای ۱۸ سال و بزرگسالان و در صورت استفاده از نشانه‌ای نارنجی در سر اسلحه مجاز دانسته شده است .

به طور کلی این موارد نشان دهنده‌ی قدرت فوق العاده‌ی تفنگ های ایرسافت گان (airsoft gun) در میان تفنگ‌های اسباب بازی است.

برد تفنگ اسباب بازی

معرفی معیارهای انتخاب قدرتمندترین تفنگ های اسباب بازی

همانطور ک در بالا اشاره کردیم برد پرتاپ اولین و مهمترین معیار قدرت یک اسلحه است اگر بخواهیم از یک عدد مشخص شده برای معیار قرار دادن قدرت یک اسلحه استفاده کنید به برد آن دقت کنید، اکثر تفنگ‌‌های اسباب بازی با داشتن برد ۴۰ متر از قدرت بسیار بالایی برخوردارند.

وزن تفنگ

وزن زیاد و سنگین بودن بعضی از مدل ها مانند تفنگ ساچمه ای مسئله‌ای است که ممکن است حمل و استفاده کردن از این وسیله را برای شما مشکل کند. به همین سبب برخی از تولید کنندگان بزرگ تفنگ های اسباب‌ بازی در ساخت قسمت‌های درونی تفنگ های خود از پلاستیک فشرده یا فایبر استفاده می‌کنند، که این امر باعث سبکتر شدن اسلحه می‌شود.

البته جالب است بدانید با اینکه سبک بودن برای یک کلت یا اسلحه جزو ویژگی های مثبت و یکی از مزیت های آن محسوب می‌شود ولی بسیاری از تفنگ بازان و سازندگان این اسباب بازی ها بر این باورند که قدری سنگینی در وزن این کلت ها آن را به نمونه های واقعی بسیار نزدیک تر کرده و در دست گرفتن آن حس خوبی را در فرد ایجاد می کند. به همین ترتیب برخی از شرکت‌ها در تولید این دسته از محصولات خود کمی سنگینی را لحاظ کنند تا به تجربه سرگرمی مخاطبان خود جلوه واقعی‌تری بخشند.

برد پرتاب تفنگ اسباب بازی

جنس تفنگ و اجزای سازنده آن

جنس تفنگ از جمله فاکتور های حائز اهمیتی است که بر روی عوامل متعددی مانند زیبایی، وزن، دوام و طول عمری که به محصول می‌بخشد، موثر است.

غالبا در ساخت تفنگ های اسباب بازی از چند متریال مختلف استفاده می شود و کمتر دیده می‌شود که بدنه ی یک تفنگ و تمام اجزای تشکیل دهنده آن از یک جنس ساخته شده باشند، ولی به عنوان معیار برای انتخاب یک تفنگ خوب، بهتر است تفنگی را را انتخاب کنید که جنس بدنه آن در برابر ضربات احتمالی مقاوم باشد.

جنس سایر اجزای تفنگ نظیر ماشه و لوله تفنگ نیز از این جهت قابل توجه است که، بر دقت و راحتی شلیک شما تاثیر می‌گذارد، به همین خاطر تفنگ هایی که دارای ماشه فولادی هستند، از دقت بسیار بالاتری برخوردارند. به شما توصیه می‌کنیم در خرید تفنگ هایی مانند تفنگ ساچمه ای اسلحه‌ای را انتخاب کنید که لوله تفنگ سبکتری دارد، زیرا هر چقدر لوله تفنگ سنگین تر باشد، سرعت خروج گلوله کند تر خواهد بود.

برد پرتاب تفنگ اسباب بازی

جذابیت و خوش دست بودن اسلحه اسباب بازی

زیبایی و خوش دست بودن از جمله معیارهایی است که هیچ فردی به راحتی از کنار آنها عبور نمی‌کند. به همین خاطر میان کمپانی های اسلحه سازی رقابت سنگینی جهت پیشی گرفتن از یکدیگر در این زمینه وجود دارد.

عموم زیبایی تفنگ‌ها به طراحی قنداق آنها بستگی دارد، که معمولا از جنس چوب است. یکی از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار در زیبایی یک تفنگ کم صدا بودن آن است، به همین سبب برخی از نمونه‌های کلت دارای تجهیزات صدا خفه کن هستند.

در نهایت آنکه فاکتور زیبایی و خوش دست بودن کاملا سلیقه‌ای بوده و در افراد مختلف نظرات متفاوتی دیدع می شود. همچنین ممکن است اسلحه‌ای در دست فردی به خاطر اندازه و کشیدگی انگشتانش به راحتی قرار گیرد، در حالی که همان اسلحه برای فردی دیگر خوش دست نباشد.

پرتاب تفنگ اسباب بازی

آشنایی با قدرتمندترین و بهترین تفنگ در دنیای اسباب بازی جنگی  

ایرسافت گان یکی از برندهای بزرگ و متعتبر ساخت تفنگ های اسباب بازی است که محصولات آن توانسته عنوان قدرتمندترین تفنگ ها را از آن خود کند. تفنگ ایرسافت گان نوعی تفنگ ساچمه ای یا کلت بادی به شمار می‌رود، که قادر به شلیک گلوله‌های پلاستیکی با برد عالی است. این اسلحه‌ ها دارای تنوع بسیار بالایی بوده و در دو جنس فلزی و پلاستیکی تولید و روانه بازار می‌گردند.

تفنگ ‌های ایرسافت گان در دسته اسباب بازی های بسیار شبیه به نمونه واقعی قرار دارند. این شباهت به قدری است که در بسیاری از فیلم‌های سینمایی و برای اجرای نقش‌های اکشن از آن ها به جای اسلحه های واقعی استفاده می‌گردد.

بهترین مکانیزم برای تیراندازی های تفننی و سرگرمی سیستم گلنگدن است . به همین خاطر یکی از ملاک‌های مهم برای انتخاب این برند از میان شرکت‌های بیشمار اسلحه‌سازی، مجهز بودن محصولات آن به این سیستم است.

برند نیماپروداکت به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه اسباب بازی ایران در زمینه فروش انواع اسباب بازی ها دلایل متعددی برای کسب اعتماد و رضایت قلبی مشتریان محترم خود دارد. تمامی محصولات موجود در نیماپروداکت با بالاترین سطح کیفیت از بهترین و معتبرترین برندها ارائه می شوند.

این برند از نظر تنوع محصولات در سطح بالاتری از فروشگاه های مشابه از جمله دیجی کالا و آمازون قرار دارد.همچنین لازم به ذکر است که قیمت محصولات در سایت‌های فروش قابل مقایسه است. نیماپروداکت در مقایسه با سایر سایت ها به صرفه ترین قیمت را برای مشتری های عزیز در نظر گرفته است.

 

و در نهایت …

اگر به دنبال بهترین اسباب بازی پسرانه می‌گردید بی شک تفنگ های اسباب بازی را در صدر جدول خواهید یافت. به شما پیشنهاد می‌کنیم پیش از آنکه نسبت به خرید این اسباب بازی اقدام کنید با ویژگی‌های بهترین تفنگ ها آشنا شوید و قدرتمندترین تفنگ‌ها را بشناسید.

آنچه در این مقاله برای ما عزیزان ارائه کردیم علاوه معیار های بهترین تفنگ های اسباب بازی و آشنایی با برد پرتاب، معرفی یکی از برندهای پرطرفدار و موفق در این زمینه است.

سرگرم شدن با این اسباب بازی ها تنها به صورت فردی نیست، بلکه تعدادی از افراد با برگزاری مسابقات هدف‌‌گیری میان دوستان و همسالان خود اوقات بسیار مفرحی را با کمک این اسباب بازی سپری می‌کنند.

فروشگاه نیما پروداکت این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم کرده تا مطابق با نیاز و شرایط خود اسباب بازی های اورجینال از جمله انواع اسباب بازی های جنگی نظیر تفنگ را در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دو روش حضوری و اینترنتی از طریق مراجعه به سایت https://nimaproduct.com  انتخاب و خریداری فرمایند. ما برای شما بهترین ها را آرزو می کنیم و امیدواریم لحظات خوشی داشته باشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 271 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 23 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.