دانشگاه مجازی چگونه یک مرکز قالیشویی معتبر انتخاب کنیم؟ - دانشگاه مجازی

امروزه با توجه به فضاهای زندگی و گسترش آپارتمان نشینی، امکان شستشوی فرش در خانه آن هم به روش سنتی کاری بسیار سخت و دشوار و یا حتی ناممکن است. به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از خدمات مراکز قالیشویی استفاده کنند. سوالی که پیش می‌آید این است که چگونه می‌توان از میان متعدد مراکز قالیشویی که وجود دارند، معتبرترین آنها را انتخاب کرد؟

 

همین مسئله یکی از دغدغه‌هایی است که ممکن است شما را هم درگیر کرده باشد، اما نگران نباشید، ما در ادامه مقاله قصد داریم شما را در انتخاب یک مرکز قالیشویی مطمئن راهنمایی کنیم. همچنین شما می‌توانید با توجه به محل سکونت خود سرچ ساده‌ای در فضای وب انجام دهید تا با مراکز قالیشویی مختلف موجود در منطقه سکونت خود آشنا شوید.

سپس با اندکی تحقیق می‌توانید معتبرترین مرکز را جهت استفاده از خدماتشان انتخاب کنید. برای مثال اگر در شمال تهران ساکن هستید می‌توانید به راحتی لیستی از مراکز قالیشویی شمال تهران را با سرچ ساده در اختیار داشته باشید و سپس با مطالعه وب سایت آن‌ها با نحوه خدمات رسانی آنان به مشتریان آشنا شوید. همچنین می‌توانید با توجه به آنچه در ادامه در خصوص چگونگی انتخاب یک مرکز قالیشویی خوب بیان خواهیم کرد معتبرترین مرکز را انتخاب کنید.

 

راهنمای انتخاب یک مرکز قالیشویی مطمئن

اگر شما هم به دنبال یک مرکز قالیشویی مطمئن هستید پیشنهاد ما به شما این است که حتماً به سایت abrishamasl.com سری بزنید. همچنین شما می‌توانید با وارد شدن به این سایت سفارشات خود را به صورت آنلاین ثبت کنید و وقت بیشتری را برای انجام امور دیگر خود صرف کنید و اما مهم‌ترین نکات و پارامترهایی که باید در انتخاب شرکت‌های قالیشویی در نظر بگیرید عبارت است از:

 

داشتن مجوزهای رسمی و قانونی

برای انتخاب شرکت قالیشویی بهتر است این مورد را در نظر بگیرید که حتماً از ارگان‌های مربوطه مثل اتحادیه قالیشویان دارای مجوز رسمی باشند، زیرا شرکت‌هایی که زیر نظر اتحادیه قالیشویان فعالیت دارند باید با توجه به چهارچوب‌های مشخصی به مشتریان خدمات رسانی کنند و به تمامی درخواست آن‌ها و انتقادات و پیشنهادشان پاسخگو باشند.

برخورداری از سیستم‌های اتوماتیک

با روی کار آمدن سیستم‌های اتوماتیک برای شستشوی فرش، دیگر انرژی، آب و مواد شوینده زیادی مصرف نمی‌شود. به نحوی می‌توانیم بگوییم هزینه‌ها تا حد زیادی کاهش می‌یابند و در مصرف آب و انرژی نیز صرفه‌جویی می‌شود. همچنین سیستم‌های اتوماتیک می‌توانند قالی‌ها را تا حد زیادی تمیز کرده و آلودگی‌ها را از سطح آن پاک کنند. البته باید بیان کنیم که این تجهیزات هیچ آسیبی به فرش وارد نمی‌کنند وسلامت فرش به طور کامل حفظ می‌شود. به همین علت اغلب مراکز قالیشویی مطمئن، از تجهیزات و سیستم‌های مکانیزه استفاده می‌کنند.

 

دسترسی راحت مشتریان

یکی از معیارهای مهم برای انتخاب یک مرکز قالیشویی خوب توجه به موقعیت مکانی آن است. در واقع موقعیت مکانی یک مرکز قالیشویی خوب، باید به گونه‌ای باشد که مشتریان بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن و به راحتی به آن دسترسی داشته باشند و همچنین مرکز بتواند در طول سال نیز به صورت شبانه روزی به مشتریان خود خدمات رسانی کند.

 

همچنین مراکز قالیشویی معتبر همیشه برای ارتباط مشتریان با شرکت، راه ارتباطی برقرار می‌کنند تا از این طریق بتوانند کیفیت خدمات رسانی خود را نیز افزایش دهند و رضایت مشتریان را هرچه بیشتر جلب کنند. یکی از انواع آن‌ها راه اندازی وب سایت‌های اینترنتی است که مشتریان می‌توانند نظرات خود را به راحتی ثبت کنند و نظرات دیگر مشتریان را نیز مطالعه کنند. همچنین می‌توانند با کارشناسان سایت نیز ارتباط برقرار کرده و سوالات مختلف خود را از آنان بپرسند.

 

قیمت‌های مناسب

باید بیان کنیم شرکت‌های قالیشویی هزینه‌ای که از مشتریان دریافت می‌کنند، باید بر اساس قیمت‌های مصوب اتحادیه قالیشویان باشد. در واقع اتحادیه قالیشویان هر ساله قیمت‌های جدیدی برای خدمات مختلف شرکت‌های قالیشویی تصویب می‌کند و همه‌ی مراکز قالیشویی باید طبق آن مصوبه جدید به مشتریان خدمات رسانی کنند و  نباید هزینه‌های اضافی از آن‌ها دریافت کنند.

 

داشتن کادری ماهر و متخصص

حتی اگر شرکت‌های قالیشویی از به روزترین سیستم‌های اتوماتیک برای شستن فرش‌ها استفاده کنند، بسیاری از امور توسط نیروی انسانی انجام می‌شود. به همین علت باید مراکز قالیشویی برای آنکه در لیست بهترین معتبرترین ها قرار گیرند، از نیروهای متخصص و ماهر در شرکت خود استفاده کنند. برای مثال حتماً باید مراکز قالیشویی کارشناسانی داشته باشند که بتواند مواردی مانند شست و شو، تعمیر ترمیم و همچنین ارائه مشاوره و … را به خوبی انجام دهند و از این طریق بتوانند رضایت مشتریان را جلب کنند.

 

ارائه خدمات متنوع

شاید فکر کنید که تنها خدماتی که شرکت‌های قالیشویی انجام می‌دهند کار شستشوی فرش است. در واقع باید بیان کنیم خدمات متنوع و متعددی در مراکز قالیشویی انجام می‌پذیرد و هر چقدر این شرکت‌ها بتوانند گستره خدمات رسانی خود را افزایش دهند، در کسب رضایت مشتریان بسیار تاثیر گذار خواهد بود. برای مثال اگر یک شرکت قالیشویی بتواند علاوه بر شستشوی فرش خدماتی مانند شستشوی موکت، گلیم، قالیچه، انواع زیرانداز، مبل‌شویی و حتی خشکشویی و همچنین کار تعمیر و ترمیم فرش و یا حتی خدمات در محل را به مشتریان خود عرضه کند، می‌تواند جایگاه ویژه‌تری در میان مشتریان خود داشته باشد و از دیدگاه مشتریان امتیاز بالاتری کسب می‌کند.

 

مسئولیت پذیری

 

بسیاری از افرادی که از خدمات مراکز قالیشویی استفاده می‌کنند، نسبت به وسایل خود حساسیت بالایی دارند. پس انتظار می‌رود که حتما سلامت وسایل آنان تضمین شود که می‌توانیم آن را به مسئولیت پذیری کارکنان مراکز قالیشویی ارتباط دهیم، چراکه باید کارکنان مراکز قالیشویی کاملاً حواسشان به وسایلی که از مشتریان تحویل می‌گیرند باشد تا در حین حمل و نقل به مرکز قالیشویی  تا بازگرداندن به مشتریان آسیبی به آن‌ها وارد نشود. از دیگر موارد مسئولیت پذیری کارکنان می‌توانیم به تحویل به موقع اشاره کنیم. یک مرکز قالیشویی خوب باید برای تحویل گرفتن فرش از مشتریان سر موعد مقرر در محل حاضر شود و یا همچنین به هنگام تحویل فرش به آنان نیز به موقع عمل کند.

 

جمع بندی نهایی

در این مقاله تلاش کردیم شما را در انتخاب یک مرکز قالیشویی مطمئن و با کیفیت راهنمایی کنیم تا اگر قصد استفاده از خدمات مراکز قالیشویی را دارید، بتوانید آنچه را بیان کریم ملاک عمل قرار داده و مرکزی مطمئن را جهت این کار انتخاب کنید.

منبع

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 1,882 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 26 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.