دانشگاه مجازی کاور مبل چیست؟ - دانشگاه مجازی

امروزه در بیشتر منازل از مبلمان استفاده می‌شود. به همین خاطر می‌توانیم بگوییم که یکی دیگر از وسایل پر استفاده در خانه‌ها مبل‌ها هستند. به همین دلیل هم زودتر از سایر وسایل دچار انواع آلودگی‌ها و کثیفی‌ها می‌شوند. پس بهتر است حتما به صورت دوره‌ای، هر چند وقت یک بار مبل‌های منزل خود را شست و شو دهید.

این کار را هم می‌توانید در خانه با استفاده از شامپو فرش انجام دهید و هم می‌توانید از خدمات مبل شویی قالیشویی‌ها استفاده کنید. اگر علاقه‌مند به استفاده از خدمات قالیشویی‌ها هستید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم به مرکز قالیشویی ملت اعتماد کنید.

در این مجموعه انواع خدمات مانند مبل شویی، موکت شویی، فرش شویی، رفوگری و غیره با بهترین مواد و بهترین روش‌های شست و شو انجام می‌شود. شما می‌توانید با توجه به منطقه محل سکونت خود، از انواع شعبه‌های آنان مانند شعبه قالیشویی قنات کوثر، شعبه قالیشویی رسالت، شعبه قالیشویی فرجام و غیره استفاده کنید.

جدا از شست و شوی مبل‌ها، یکی دیگر از راه‌های نگهداری از مبل‌ها استفاده از کاور و روکش است، زیرا همین مسئله کمک می‌کند تا بتوانید در گذشت زمان، مبل های تمیزتری داشته باشید و دیگر در بازه‌های زمانی طولانی‌تری، مبل‌هایتان نیاز به شست وشو پیدا کنند.

ما در ادامه مقاله از سایت قالیشویی ملت قصد داریم انواع کاورهای مبل را برایتان شرح دهیدم و در این باره نیز اطلاعاتی به شما بدهیم. برای آگاهی از تمامی موارد گفته شده می‌توانید با ما در ادامه همراه باشید.

روکش مبل و انواع آن

برخلاف زمانی که مبل‌ها به عنوان کالایی لوکس شناخته می‌شدند و بیشتر در مهمانی‌ها و شرایط خاصی از آنان استفاده می‌شد، امروزه دیگر در اغلب منازل شاهد استفاده از این وسیله هستیم. پس این طبیعی است که بیشتر از سایر وسایل موجود در خانه‎ها، انواع آلودگی‌ها و کثیفی‌ها را به خود جذب کنند.

یکی از راه‌هایی که می‌توانید با به کارگیری آن، مبل‌های تمیزتری در طولانی مدت داشته باشید، استفاده از کاور مبل است. این راهکار مخصوصا برای کسانی که فرزند خردسال در منزل دارند بسیار کاربردی‌تر نیز خواهد بود. ما در ادامه مقاله قصد داریم انواع کاورهای مبل را برای شما معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

اگر به دنبال یک مرکز قالیشویی معتبر می‌گردید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم از خدمات مرکز قالیشویی ملت بهره گیرید. در این مرکز انواع خدمات فرش شویی، موکت شویی، مبل شویی انجام می‌شود. همچنین می‌توانید با مراجعه به سایت آنان به نشانی https://melatcarpet.com سفارشات خود را به صورت آنلاین نیز ثبت کنید.

کاورهای چرمی

یکی از گران‌ترین و شیک‌ترین روکش‌های مبل راحتی و حتی سلطنتی، کاورهای چرمی هستند که ظاهر بسیار جذابی دارند. این روکش‌ها مقاومت زیادی دارند، به همین دلیل بهترین انتخاب برای مبل‌های شما خواهند بود، زیرا می‌توانید از آن‌ها در برابر انواع آسیب‌های احتمالی مراقبت کنند. همچنین این نوع از کاورها را می‌توانید برای انواع دکوراسیون‌های مدرن و کلاسیک استفاده کنید. برای شستن و تمیز کردن این نوع از کاور مبل، می‌توانید از یک دستمال مرطوب استفاده کنید و به راحتی آن را تمیز کنید.

 

کاورهای ژله‌ای

یکی دیگر از انواع کاورهای مبل کاورهای ژله‌ای هستند. این نوع از کاورها هم مورد استقبال زیادی از افراد قرار گرفته‌اند و استفاده‌ی زیاد دارند، زیرا باعث می‌شوند که ظاهر مبلمان نمایان باشد و به همین دلیل هم علاقه مندان زیادی دارد.

همچنین این نوع از کاور مبل هم مقاومت بالایی در برابر انواع آسیب‌های احتمالی دارد. این نوع از کاورها از پلاستیک شفاف و ضخیم ساخته می‌شوند و به همین دلیل ظاهر مبلمان با وجود آن‌ها نمایان خواهد بود، پس نمی‌توانند نواقص مبل را پوشش دهند. همچنین این نوع از کاورها عرق گیر نیستند و در زمان نشستن و برخاستن ممکن است صداهای ناخوشایندی ایجاد کند.

کاورهای فول استرچ

این نوع از کاورها دارای خاصیت کشسانی و ارتجاعی بالایی هستند و به صورت کامل به مبل می‌چسبند و کاملا شبیه رویه اصلی مبل می‌شوند. استفاده از این نوع روکش‌ها به نحوی است که گویی رویه اصلی مبل تعویض شده است. یکی از مزایای این نوع از کاورهای مبل آن است که شست و شوی آسانی دارند و به راحتی با استفاده از ماشین لباسشویی می‌توانید آن را در هر زمانی که خواستید شست و شو دهید. این نوع از کاورها هم مانند کاورهای پارچه‌ای انواع مختلفی دارند که رایج‌ترین و محبوب‌ترین آن‌ها عبارتند از:

 

  • مدل‌های زنبوری
  • مدل آلتین کوزا
  • مدل چاپی فانتزی و غیره

کاور تکه ای

این نوع از کاورهای مبل  نیز پهن کردنشان کار آسانی است و به همین دلیل هم مورد استقبال زیادی از افراد قرار گرفته‌اند. شما می‌توانید این نوع از کاورهای مبل را به صورت جداگانه در بخش‌های نشیمنگاه و پشت و دسته مبل نصب کنید.

توجه داشته باشید که این نوع از کاورهای مبل به دلیل اینکه چسب مخصوص دارند، به راحتی از روی مبل جدا نمی‌شوند و به خوبی می‌توانند از قسمت‌های مختلف مبل شما محافظت کنند.

 

 

مزایای استفاده از کاورهای مبل چیست؟

جلوگیری از نفوذ گرد و غبار به بافت الیاف و مبلمان: شما با استفاده از کاور مبل می‌توانید از نفوذ هرگونه گرد و غباری به نقاط مختلف مبلمان خود جلوگیری کنید و در نتیجه مبل‌های منزل شما همواره تمیز خواهند ماند.

 

کمک به افزایش طول عمر مبل: هرچه قدر پارچه و رویه مبل کمتر در معرض اجسام دیگر قرار داشته باشد، در این صورت عمر مفید آن افزایش پیدا خواهد کرد و سالم‌تر خواهد ماند. پس با استفاده از کاور مبل می‌توانید از هرگونه  ساییده شدن پارچه مبل خود و یا برخورد هرگونه جسم تیز با آن‌ها جلوگیری کنید.

 

ساده‌تر بودن مراحل شست و شو: شستن مبل‌ها با شامپو فرش نیز کاری زمان‌بر خواهد بود ولی شما با استفاده از کاور مبل می‌توانید به راحتی در هر زمانی که خواستید با توجه به نوعی که کاور مبل شما دارد آن را شست و شو دهید.

جمع بندی

در این مقاله از سایت قالیشویی ملت  تلاش کردیم انواع کاورهای مبلمان را با چند نمونه از مزایای آن بیان کنیم. پس اگر شما هم خواهان مبلمان تمیز هستید و می‌خواهید مبل‌هایتان بعد از طولانی مدت همچنان تمیز بمانند، می‌توانید به راحتی از انواع کاورهای مبل موجود در بازار استفاده کنید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 134 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 19 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.