دانشگاه مجازی بهترین جراحی بینی استخوانی، چگونه است؟ - دانشگاه مجازی

دلایل زیادی برای جراحی بینی استخوانی وجود دارد. بعضی از افراد عمل می‌کنند تا انحراف تیغه‌ی بینی خود را ترمیم کنند، بعضی‌های دیگر عمل می‌کنند تا مشکلات تنفسی خود را برطرف کنند و گروه سوم، به‌سادگی فقط دنبال تغییر یا نوعی زیبایی متفاوت هستند. در این مقاله، شما را با بهترین جراح بینی استخوانی آشنا می‌کنیم.
جراحی بینی استخوانی برای تغییر شکل یا اصلاح مشکلات تنفسی بینی‌های استخوانی انجام می‌شود. این جراحی، عوارض جانبی مخصوص به خودش را دارد و هرچند که نسبت به عمل بینی گوشتی ساده‌تر و راحت‌تر است؛ اما هنوز این امکان وجود دارد که نتایج آن خیلی دل‌بخواه شما نباشد.
در نتیجه باید در انتخاب جراح بینی استخوانی دقت به خرج دهید و درباره‌ی خود جراحی بینی استخوانی نیز اطلاعات خود را بالا ببرید.

                                       جراحی بینی استخوانی


بیشتر بخوانید: آنزیم کوچک کننده بینی و قیمت آن


در این مقاله می‌خوانید:

جراحی بینی استخوانی برای تغییر شکل یا اصلاح مشکلات تنفسی بینی‌های استخوانی انجام می‌شود.

  • جراحی بینی استخوانی چگونه است؟
  • جراحی بینی استخوانی طبیعی چیست؟
  • بهترین دکتر تهران برای عمل بینی استخوانی کدام است؟
  • عوارض عمل جراحی بینی استخوانی چیست؟
  • درد جراحی بینی استخوانی چقدر است؟
  • هزینه عمل بینی استخوانی چقدر است؟

جراحی بینی استخوانی چگونه است؟

۲ نوع اصلی جراحی بینی وجود دارد: باز و بسته

  • جراحی بینی باز کمی تهاجمی‌تر است، اما برای اصلاح تقارن بینی مفید است. زیرا به جراح شما اجازه می‌دهد تا غضروف و استخوان بینی را به طور کامل مشاهده کند.
  • در روش بسته فقط چند برش‌ داخلی ایجاد می‌شود. به همین دلیل، کبودی و تورم بعد از عمل هم کمتر است و دوره‌ی بهبودی نیز کمتر طول می‌کشد.

جراحی بینی استخوانی طبیعی چیست؟

جراحی بینی استخوانی به اندازه‌ی عمل بینی گوشتی سخت و پیچیده نیست. به همین دلیل درصد رضایت از نتایج آن معمولاً زیاد است.

خوشبختانه جراحی بینی استخوانی به اندازه‌ی عمل بینی گوشتی سخت و پیچیده نیست. به همین دلیل درصد رضایت از نتایج آن معمولاً زیاد است.
قبل از عمل باید درباره‌ی تمام توقعات‌ خود از نتایج، با پزشک یا جراح صحبت کنید و راهنمایی و مشورت بگیرید. شما جراحی بینی استخوانی فانتزی می‌خواهید یا طبیعی؟

  • جراحی بینی استخوانی فانتزی، معمولاً به شکل‌های عروسکی یا سربالا گفته می‌شود که درست مثل اسم‌شان فانتزی هستند و کاملاً مشخص می‌کنند که عمل بینی انجام داده‌اید.
  • در عوض، جراحی بینی استخوانی طبیعی، همان‌طور که از اسمش مشخص است، ظاهری طبیعی برای بینی شما ایجاد می‌کند. حتی ممکن است که جراح فقط قوز بینی را بتراشد و طوری به نظر برسد که انگار اصلاً بینی خود را عمل نکرده‌اید!

حتی بهتر است درباره‌ی جزئیات شکل بینی نیز با جراح خود مشورت کرده و مخصوصاً به تجربه و راهنمایی‌های او اعتماد کنید.

                                       بهترین جراح بینی استخوانی

بهترین گزینه‌های جراحی بینی استخوانی کدام است؟

احتمالاً خودتان بهتر می‌دانید که انتخاب دکتر خوب برای عمل بینی چقدر مهم است و چقدر می‌تواند روی نتایج عمل تاثیرگذار باشد. به همین دلیل بهتر است با بهترین دکتر تهران برای عمل بینی استخوانی آشنا شوید:

۱- دکتر مجید نداف کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی، ارائه‌ی انواع خدمات زیبایی از جمله عمل زیبایی بینی، جراحی بینی استخوانی و گوشتی.

۲- دکتر محمود ناظمیان

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، دارای سابقه‌ای درخشان، ارائه‌ی انواع خدمات زیبایی، بهترین دکتر تهران برای عمل بینی استخوانی.

۳- دکتر محسن طالبیان فر

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، همراه با مدرک تخصص در جراحی عمومی، ارائه‌ی انواع خدمات زیبایی، بهترین دکتر تهران برای عمل بینی استخوانی.

۴- دکتر وهاب آسترکی

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، انجام کلیه‌ی خدمات زیبایی از پیکرتراشی گرفته تا جراحی بینی، بهترین دکتر تهران برای عمل بینی استخوانی.

                                       جراحی بینی استخوانی طبیعی

عوارض عمل جراحی بینی استخوانی چیست؟

  • درد

    بعد از عمل ممکن است تا چند روز کمی درد داشته باشید، که البته با داروهای مسکنی که پزشک شما تجویز می‌کند، کاملاً قابل تحمل است.

  • تورم

    تورم، یک عارضه‌ی کاملاً طبیعی و اجتناب‌ناپذیر جراحی بینی استخوانی است، که البته با استفاده از کیسه‌ی یخ یا روش‌های دیگر، بعد از یکی دو هفته برطرف می‌شود.

  • کبودی

    بعد از عمل، از یک هفته تا ۱۰ روز باید کبودی‌های اطراف بینی خود را تحمل کنید! به ویژه در افراد مسن، این علامت ممکن است بیشتر طول بکشد و بعد، خود به خود برطرف می‌شود. اما بدانید که کبودی دور چشم از عوارض طبیعی و شایع جراحی بینی است.

  • خونریزی

    بعضی از افراد ممکن است در چند روز اول بعد از عمل، مقدار کمی خونریزی از بینی را تجربه کنند. در صورتی که این خونریزیاز چند روز بیشتر طول بکشد، باید با پزشک خود تماس بگیرید.

  • بی‌حسی

    مثل بسیاری از جراحی‌های دیگر، طبیعی است که بعد از جراحی بینی استخوانی، دچار کمی بی‌حسی یا احساس سوزن سوزن شدن (در اطراف لب بالا) شوید. در موارد بسیار نادر ممکن است این بی‌حسی طولانی یا حتی دائمی شود.

  • عفونت

    عفونت بعد از جراحی بینی استخوانی، یک عارضه‌ی جانبی شایع نیست. اما هم‌چنان باید جدی گرفته شود. به همین دلیل است که پزشک به شما آنتی بیوتیک تجویز می‌کند.

                                       عوارض عمل جراحی بینی استخوانی

درد جراحی بینی استخوانی چقدر است؟

در بیشتر مواقع، جراحی بینی استخوانی هیچ دردی ندارد.

این یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که درباره‌ی عمل بینی پرسیده می‌شود و جواب آن نیز بسیار ساده است: در بیشتر مواقع، جراحی بینی استخوانی هیچ دردی ندارد. در واقع، بیشتر جراحی‌های بینی با استفاده از بیهوشی عمومی انجام می‌شود تا بیمار در حین عمل، هیچ احساسی نداشته باشد.
در مورد درد بعد از عمل هم، پیشتر اشاره کردیم که جراحی بینی بسته، کبودی و تورم کمتری دارد و دوران بهبودی آن نیز سریع‌تر سپری می‌شود؛ پس درد آن نیز کمتر است.
اما صرف نظر از نوع روش جراحی، درد بعد از عمل، به‌راحتی با داروهای مسکن کنترل می‌شود و جای نگرانی ندارد.

هزینه عمل بینی استخوانی، به طور کلی، چیزی بین ۷ تا ۹ میلیون تومان است.

هزینه عمل بینی استخوانی چقدر است؟

قیمت جراحی بینی در سال ۱۴۰۰ می‌تواند به عوامل متعددی بستگی داشته باشد. هزینه عمل بینی استخوانی، به طور کلی، چیزی بین ۷ تا ۹ میلیون تومان است. که البته باید هزینه‌‌ی آزمایش‌های قبل از عمل و جلسات ویزیت بعد از عمل را نیز به آن اضافه کنید.

                                       هزینه عمل بینی استخوانی


بیشتر بخوانید: هزینه لیفت بینی با نخ چقدر است؟


جمع‌بندی درباره بهترین جراحی بینی استخوانی

جراحی بینی استخوانی برای تغییر شکل یا اصلاح مشکلات تنفسی بینی‌های استخوانی انجام می‌شود که دو روش «بسته» و «باز» دارد. درد، تورم، کبودی، خونریزی، بی حسی و عفونت می‌توانند از عوارض این عمل زیبایی باشند.
یک قاعده‌ی کلی این است که اگر می‌خواهید از نتایج عمل بینی خود راضی باشید و عوارض آن به کمترین مقدار ممکن برسد، به بهترین دکتر تهران برای عمل بینی استخوانی مراجعه کرده و نگرانی‌های خود را کنار بگذارید!


پیشنهاد ویژه دانشگاه مجازی: بهترین دکتر جراح بینی در تهران


پیشنهاد ویژه دانشگاه مجازی: لابیاپلاستی چیست و چه مراقبت‌هایی دارد؟


پیشنهاد ویژه دانشگاه مجازی: بهترین سونوگرافی تهران


پیشنهاد ویژه دانشگاه مجازی: درمان ناباروری در مردان، وقتی هیچ اسپرمی ندارند!


برای اطلاعات بیشتر و مراجعه به متخصصان پوست، مو و زیبایی می‌توانید به کلینیک دانشگاه مجازی سر بزنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 329 views بار دسته بندی : سلامت عمومی تاريخ : 3 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.